Skocz do zawartości

Serwis Gigabyte - Istne dno, strzeżcie się tego


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez adimark777,

Recommended Posts

  • Rozwiązanie

Dla zainteresowanych tematem:

Karta wróciła do mnie po wielu telefonach i mailach, już myślałem, że xkom gdzieś ją zgubił. Testowałem ją przez prawie 2 tygodnie i teraz nagle działa bez szwanku, jak nowa sztuka. Mam podejrzenie, że w serwisie Gigabyte po kryjomu została jakoś w końcu naprawiona lub wymieniona na nową, ale nikt się do tego nie chce przyznać i próbowali zwalić winę na mnie. Tak czy siak, nie mam już cierpliwości męczyć się z wielkimi korporacjami, więc po prostu wystawię ten sprzęt używany na sprzedaż.

Temat do usunięcia

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Tematu raczej nie usuwamy, bo to tez dla potomnych zawartość. Dobrze ze problem został rozwiązany .Niestety działania serwisu Gigabyte PL powinny być piętnowane. Ludzie powinni 2x się zastanowić czy jak kupują nowa kartę od tej firmy będą mięć zgodnie z umową odpowiednio funkcjonująca gwarancje. Widać, że po Asusie, MSI kolejni dołączyli do tego niechlubnego grona. Takie przypadki według mnie należy zgłaszać bezpośrednio do centrali firmy. Może się w końcu wezmą za te żałosne anty konsumenckie praktyki.

  • Popieram 6
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...