Rozwiązanie adimark777 5 Napisano 13 Listopada 2020 Autor Rozwiązanie Udostępnij Napisano 13 Listopada 2020 Dla zainteresowanych tematem:Karta wróciła do mnie po wielu telefonach i mailach, już myślałem, że xkom gdzieś ją zgubił. Testowałem ją przez prawie 2 tygodnie i teraz nagle działa bez szwanku, jak nowa sztuka. Mam podejrzenie, że w serwisie Gigabyte po kryjomu została jakoś w końcu naprawiona lub wymieniona na nową, ale nikt się do tego nie chce przyznać i próbowali zwalić winę na mnie. Tak czy siak, nie mam już cierpliwości męczyć się z wielkimi korporacjami, więc po prostu wystawię ten sprzęt używany na sprzedaż.Temat do usunięcia 1 Cytuj Link to post Share on other sites
adivxv 2880 Napisano 13 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2020 Tematu raczej nie usuwamy, bo to tez dla potomnych zawartość. Dobrze ze problem został rozwiązany .Niestety działania serwisu Gigabyte PL powinny być piętnowane. Ludzie powinni 2x się zastanowić czy jak kupują nowa kartę od tej firmy będą mięć zgodnie z umową odpowiednio funkcjonująca gwarancje. Widać, że po Asusie, MSI kolejni dołączyli do tego niechlubnego grona. Takie przypadki według mnie należy zgłaszać bezpośrednio do centrali firmy. Może się w końcu wezmą za te żałosne anty konsumenckie praktyki. 6 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.