Skocz do zawartości

Wifi czy kabel?


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez cooger,

Recommended Posts

Czesc wszystkim,

 

Z gory uprzedzam ze jestem zielony w kwestii pc'towych :D

 

Mieszkam w anglii, nie mam jak laczyc sie z glownym routerem jak wifi , a   ze od jakiegos czasu wywalalo mnie z internetu dosc czesto przy moim zwyklym usb adapterze wifi postanowilem zakupic cos lepszego,

Po ogladnieciu kilku recek oraz zasiegnieciu rady uzytkownikow tego forum zakupilem edimax:br-6428nc, 

Przeszedlem przez konfiguracje i teraz niby mam internet ale czasem tez mnie wywali, ok rzadziej ale jednak,

Moje obawy budzi czy lacze sie z tym routerem kablem czy po prostu przez wifi plyty glownej z a potem router z tym glownym co daje internet. Jak wchodze w ustawienia karty sieciowej mam ze na kablu ethernet nie mam zadnego polaczenia a na wifi dziala,

Czy ktos moze mi powiedziec czy wszystko jest ok? Zalaczam zdj ustawien , jezeli trzeba jakies inne prosze o info,

Router mam polaczony kablem ethernet z pc ( niebieski slot w routerze i standardowy w plycie glownej ), plyta glowna : gigabyte z370 aorus ultra gaming 2.0

https://zapodaj.net/8083de00cb22e.png.html

Z gory dzieki


 

Link to post
Share on other sites

Autor wątku chyba nie wie czy ma internet po kablu czy po wifi takie jest moje zdanie i z tego co widzę ma taki układ:

 

Główny router niedostępny dla jego pc -> jego router edimax -> kabelek do jego kompa

 

Ze screenu to wygląda, że internet nie idzie mu po kablu bo system nie jest w stanie go rozpoznać, za to komp połączył się z jakąś siecią wifi, ale czy autora wątku to nie wiadomo bo nie wiemy jak się ona nazywa :P

Link to post
Share on other sites

Za ortografie sorry ale mam angielski jezyk w pc ustawiony - glownie z ludzmi po ang rozmawiam plus chce sie troche uczyc to znakow interpunkcyjnych nie bedzie - z gory uprzedzam :P