PoszukiwaczPL 7 Napisano 29 Maja 2020 Udostępnij Napisano 29 Maja 2020 Czesc wszystkim, Z gory uprzedzam ze jestem zielony w kwestii pc'towych Mieszkam w anglii, nie mam jak laczyc sie z glownym routerem jak wifi , a ze od jakiegos czasu wywalalo mnie z internetu dosc czesto przy moim zwyklym usb adapterze wifi postanowilem zakupic cos lepszego,Po ogladnieciu kilku recek oraz zasiegnieciu rady uzytkownikow tego forum zakupilem edimax:br-6428nc, Przeszedlem przez konfiguracje i teraz niby mam internet ale czasem tez mnie wywali, ok rzadziej ale jednak, Moje obawy budzi czy lacze sie z tym routerem kablem czy po prostu przez wifi plyty glownej z a potem router z tym glownym co daje internet. Jak wchodze w ustawienia karty sieciowej mam ze na kablu ethernet nie mam zadnego polaczenia a na wifi dziala,Czy ktos moze mi powiedziec czy wszystko jest ok? Zalaczam zdj ustawien , jezeli trzeba jakies inne prosze o info,Router mam polaczony kablem ethernet z pc ( niebieski slot w routerze i standardowy w plycie glownej ), plyta glowna : gigabyte z370 aorus ultra gaming 2.0https://zapodaj.net/8083de00cb22e.png.htmlZ gory dzieki Link to post Share on other sites
benutzer 257 Napisano 31 Maja 2020 Udostępnij Napisano 31 Maja 2020 Postaraj się pisać robiąc mniej błędów. Nic nie rozumiem z tego bełkotu. Screen nic nie wnosi do tematu. Ot zdjęcie dwóch kart sieciowych. Link to post Share on other sites
wodego 1366 Napisano 31 Maja 2020 Udostępnij Napisano 31 Maja 2020 Temat przeczytałem kilka dni temu i też nic nie zrozumiałem. Dlatego w temacie nie ma żadnych odpowiedzi. Link to post Share on other sites