ilov3 106 Napisano 18 Maja 2020 Udostępnij Napisano 18 Maja 2020 Witam, kupiłem notebook S740 na dosyć fajnej promocji, jednakże by skorzystać z niej musiałem wyciąć z opakowania "tabliczkę znamionową" tym samym prawdopodobnie pozbawiając się możliwości zwrotu w ciągu 14 dniu. Mam z laptopem dwa problemy: 1. Backlight bleeding moim zdaniem dosyć mocno ucieka światło w trzech miejscach, jak myślicie nadaje się na wymianę? 2. Nowy dysk, a na start miał ponad 100 uruchomień i 11TBW. Link do zdjęć oraz screena. https://drive.google.com/drive/folders/1xbgTuArNL0xAFSsfX_tGDWPAijw-r2py?usp=sharing Proszę o jakieś rady co robić, sklep to RTV EURO AGD Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 603 Napisano 18 Maja 2020 Udostępnij Napisano 18 Maja 2020 A nie jest to jakis laptop z tzw. "ekspozycji" ? Dysk na pewno nie jest nowy bo sama instalacja systemu z aktualizacjami na pewno by nie nabila tyle danych i wlaczen. Reasumujac laptop pewnie jest z jakiegos zwrotu a to juz kwalifikuje sie do zwrotu gotowki - placisz za nowy sprzet i ma byc nowy a nie uzywany.Jeszcze kwestia czy kupiles online czy w sklepie fizycznym ? Cytuj Link to post Share on other sites
ilov3 106 Napisano 18 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2020 Kupiłem online jako nowy. Zamówiłem przez internet jednak tak jak wspominałem skorzystałem z cashbacku Lenovo. Cytuj Link to post Share on other sites
BlackCoffe 14077 Napisano 18 Maja 2020 Udostępnij Napisano 18 Maja 2020 Ja nie rozumiem jednak, czemu musiałeś tamto wyciąć? Cytuj Link to post Share on other sites
ilov3 106 Napisano 18 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2020 (edytowane) Ja nie rozumiem jednak, czemu musiałeś tamto wyciąć? Taka promocja - https://lenovopolska.pl/yoga/?step=2#form-container Prawdopodobnie by nie móc skorzystać z cashbacku, a później oddać laptop. ps. dodałem dużo lepsze zdjęcia Edytowane 18 Maja 2020 przez ilov3 Cytuj Link to post Share on other sites
BlackCoffe 14077 Napisano 19 Maja 2020 Udostępnij Napisano 19 Maja 2020 Jak dla mnie to on musiał być z ekspozycji, a na pewno był używany. Co do zwrotu w ciągu 14 dni jeżeli kupowałeś przez internet to możesz to zrobić bez podania powodu. Poza tym masz niezgodność towaru z umową, miał to być nowy pełnowartościowy sprzęt a dostałeś po kimś używkę. Jeżeli w ofercie nie było wzmianki o tym, że towar był z ekspozycji bądź używany to jesteś w prawie. Masz dowód zakupu i on się liczy. A jak masz wątpliwości zadzwoń do Państwowej Inspekcji Handlowej, tam są prawnicy i Ci pomogą z twoim problemem, pomogą jak podejść do sprawy itd. A co do numeru seryjnego i kodu produktu to na szczęście jest on widoczny w BIOSie. Aby do niego wejść wciśnij przycisk Novo [najczęściej znajduje się on obok gniazda zasilania] i za pomocą strzałek wybierz BIOS Setup. Cytuj Link to post Share on other sites
ilov3 106 Napisano 19 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2020 Jak dla mnie to on musiał być z ekspozycji, a na pewno był używany. Co do zwrotu w ciągu 14 dni jeżeli kupowałeś przez internet to możesz to zrobić bez podania powodu. Poza tym masz niezgodność towaru z umową, miał to być nowy pełnowartościowy sprzęt a dostałeś po kimś używkę. Jeżeli w ofercie nie było wzmianki o tym, że towar był z ekspozycji bądź używany to jesteś w prawie. Masz dowód zakupu i on się liczy. A jak masz wątpliwości zadzwoń do Państwowej Inspekcji Handlowej, tam są prawnicy i Ci pomogą z twoim problemem, pomogą jak podejść do sprawy itd. A co do numeru seryjnego i kodu produktu to na szczęście jest on widoczny w BIOSie. Aby do niego wejść wciśnij przycisk Novo [najczęściej znajduje się on obok gniazda zasilania] i za pomocą strzałek wybierz BIOS Setup. Laptop był zafoliowany jak nowy, więc raczej mało prawdopodobne, że ktoś go używał. Obecnie nie idzie nawet dodzwonić się na infolinię, a fakt faktem, że mogę trafić też na gorszą sztukę (ekran). Cytuj Link to post Share on other sites
BlackCoffe 14077 Napisano 19 Maja 2020 Udostępnij Napisano 19 Maja 2020 No właśnie "jak nowy" nie oznacza "nowy". Podejrzewam, że to towar z ekspozycji. Wejdź do BIOSu i sprawdź czy widać model lapka, jego kod produktu i numer seryjny. Cytuj Link to post Share on other sites
ilov3 106 Napisano 19 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2020 No właśnie "jak nowy" nie oznacza "nowy". Podejrzewam, że to towar z ekspozycji. Wejdź do BIOSu i sprawdź czy widać model lapka, jego kod produktu i numer seryjny. Ale jakie znaczenie ma czy widać? Nie czytałem regulaminu promocji lenovo na cashback, ale jasno było napisane, że należy uszkodzić opakowanie wycinając S/N oraz kod kreskowy produktu - prawdopodobnie by takiego laptopa sklep nie przyjął już do zwrotu. Cytuj Link to post Share on other sites
BlackCoffe 14077 Napisano 19 Maja 2020 Udostępnij Napisano 19 Maja 2020 Bardzo dziwna akcja. Tylko zapomnieli o tym, że teraz można zwrócić produkt bez dawania oryginalnego opakowania. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.