Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam

 

W zeszłym tygodniu kupiłem dysk  2TB w OleOle. Dysk był wrzucony luzem do koperty bąbelkowej. Nie raz kupowałem dyski i nigdy tak beznadziejnie jeszcze nie były zapakowane. Zawsze były owinięte kilka razy folią bąbelkową i wrzucone do jakiegoś kartonu. Rossman już lepiej pakuje kosmetyki niż OleOle elektronikę. Co jak co, ale dysk powinien być porządnie pakowany.

 

Tak więc nigdy więcej u nich nic nie kupię.

 

 

20200506-103820.jpg20200506-103830.jpg

  • Smutne 1
  • Popieram 5
Link to post
Share on other sites

Jak pomyślę ile razy pracownicy "kuriera" to rzucali na sortowni i po samochodach to bałbym się otwierać tą kopertę, chyba nakleiłbym nalepkę z adresem i dokonał zwrotu bez podawania przyczyny, szczególnie, że 5 osób przed Tobą zrobiło tak samo i den dysk tak sobie jeżdzi po Polsce raz tu raz tam...  :/

Edytowane przez olo163
Link to post
Share on other sites

A producenci dysków nie pakują ich w żadne opakowania? Ostatnio kupowałem kilka SSD i każdy był ładnie zapakowany, a HDD? Ostatni HDD kupowałem kilka lat temu i już nie pamiętam jak to było.

Link to post
Share on other sites
Napisano (edytowane)

Dyski SSD są pakowane w ładne pudełeczka. HDD na ogół w woreczek antystatyczny z malutką torebusią silicażelu.

 

Złożyłem reklamację z informacją o odstąpieniu od umowy ze względu na tragiczne zapakowanie produktu. Człowiek marnuje czas, godzinami zgrywa dane, a tu takie kwiatki.

 

Trzeba było kopić na allegro z dostawą smart i mieć opcję darmowego zwrotu.........

Edytowane przez benutzer
Link to post
Share on other sites

 

 

Skąpy dwa razy traci.

 

Ale dlaczego skąpy? Kto by się spodziewał, że taki sklep jak Oleole (czyli RTVeuroAGD) tak skandalicznie zapakuje dysk. W sumie to nie sklep pakuje tylko pracownik i to on powinien ponieść konsekwencje. Chyba, że sklep daje takie wytyczne, żeby w taki sposób pakować taki towar.

 

Jak dla mnie to jest żenada, wystarczyłoby owinąć dysk kilka razy folią bąbelkową, wrzucić w jakiś mały kartonik, żeby w środku nie latał, a kartonik owinąć streczem i po sprawie 2 minuty roboty.

 

 

 

 

HDD na ogół w woreczek antystatyczny z malutką torebusią silicażelu.

 

Trochę to dziwne, że sam producent praktycznie w ogóle nie zabezpiecza tak delikatnego sprzętu.

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

 

 

W sumie to nie sklep pakuje tylko pracownik i to on powinien ponieść konsekwencje.

4 lata temu kupiłem u nich przenośny dysk HDD 1TB, przyszedł w kurierskim worku foliowym.


A tutaj folia bombelkowa, czyli jest luksus.

Link to post
Share on other sites

W księgarni internetowej zamówiliśmy prezent dla córki na dzień dziecka którym była gra planszowa. Całość była zapakowana w karton o wymiarach 20x40x70cm. . Koszt takiej przesyłki do domu to chyba 8 PLN.

 

 

 

 

 

20200602-105203.jpg

 

Drogi OleOle - patrz i ucz się jak się nie olewa klientów.

Edytowane przez benutzer
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 4 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

Na to są (powinny być) konkretne wytyczne, jak ich nie ma to pracownik pakuje tak jak uważa za słuszne. Co widać wyżej bo w takiej kopercie to sobie można wysłać choinkę zapachową do auta a nie dysk HDD.

 

U mnie pracownicy kompletujący zamówienia mają wyraźne polecenie aby każdy towar był możliwie jak najlepiej zabezpieczony przy ew. upadku. Mimo, iż to nie elektronika. Mają do tego celu odpowiednie opakowania i wypełniacze.. może Euro ich nie zapewnia? Albo ktoś stoi za plecami i im liczy ile dziennie uda my się wykręcić, wtedy nie ma co wieszać psów na pracownikach - w co miał to zapakował i wysłał byle szybciej.

 

Owszem, dla kurierów nie ma rzeczy niemożliwych ale od tego jest już protokół szkody, w przypadku widocznego uszkodzenia paczki trzeba go obowiązkowo profilaktycznie spisać. Autor dobrze zrobił że oddał tą psu z gardła wyciągniętą przesyłkę. Może jak dostaną 100 takich zwrotów to się ktoś tam na górze zastanowi.

Link to post
Share on other sites

Ja na wakacjach zamawiałem płytę główną to wrzucili bez zabezpieczenia do worka foliowego i heja na paczkomat. Wcale nie byłem zdziwiony, gdy otwierając zauważyłem wyłamane mocowanie pamięci RAM. 14 dni oczekiwania na wymianę części wolną od wad z moimi prośbami żeby zabezpieczyli towar. Niestety zapakowali ponownie z tym, że paczka dojechała cała kurierem DPD.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...