kamilos99 0 Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 Cześć, Niedawno padła mi moja główna karta graficzna i jestem zmuszony korzystać z integry aż do momentu kupna nowej. Niestety pojawia się tutaj pewien problem, który uniemożliwia mi czasem pracę z kompem. Co jakiś czas, nieregularnie gaśnie mi ekran na kilka sekund i wraca do normy. Sprawdziłem napięcia na HW Monitorze i rezultat jest taki, że maksymalne napięcie miałem nawet 1200Mhz, gdy normalnie to 600. Czy problem leży w nadużyciu leciwego procka? Skrzynka: Płyta główna: MSI B85-G43 Procesor: Intel Core i5-4570 Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 596 Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 Sprawdz czy w podgladzie zdarzen nie wyswietla sie przypadkiem jakis blad krytyczny albo ostrzezenie po kazdym takim gasnieciu monitora. Kabel i sam monitor tez przydaloby sie sprawdzic np. podlaczajac go do jakiegos laptopa. Cytuj Link to post Share on other sites
kamilos99 0 Napisano 6 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 Kabel sprawdzany był teoretycznie, ale może użyje innego na dzień i zobaczę czy coś się zmieni. W podglądzie zdarzeń zerknę co się wyświetla jeśli dojdzie znowu do "czarnego ekranu". Co do monitora, to jest w miarę nowy i nie było z nim żadnych problemów, ale podłącze go lapka i zobacze jak śmiga. Dzięki, odezwę się potem co i jak Taki błąd pojawił się przy "czarnym ekranie": svchost (9788,R,98) TILEREPOSITORYS-1-5-18: Wystąpił błąd -1023 (0xfffffc01) podczas otwierania pliku dziennika C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\TileDataLayer\Database\EDB.log. Błąd 455 https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/event-viewer-erro-esent-455-since-update-1903/624a2548-06e5-47f4-bb99-76d6412895a0 zrobiłem to co tutaj, zobaczymy co dalej Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 596 Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 (edytowane) Na poczatek przeskanuj komputer jakims antywirusem, potem czyms na robaki np .MalwarebytesAntiMalware. Jak to nie pomoze to bedziemy myslec dalej: https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/event-viewer-erro-esent-455-since-update-1903/624a2548-06e5-47f4-bb99-76d6412895a0 Edytowane 6 Maja 2020 przez sebki1 Cytuj Link to post Share on other sites
kamilos99 0 Napisano 6 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 Dobra, komputer sprawdzony pod względem jakiś złych programów itd. Na razie problem nie występuje, zobaczymy jak będzie dalej Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.