Skocz do zawartości

Używany komputer za 2800zł - czy warto?


Recommended Posts

Witam!

Zastanawiam się nad kupnem używanego komputera od znajomego. Komputer był używany nieco ponad pół roku, osoba jest zaufana. Niestety jestem dosyć zielony w tych kwestiach, więc proszę Was o pomoc czy opłaca się go kupić za 2800zł. Do samego kompa dochodzi jeszcze monitor, myszka i klawiatura. Niżej wymieniam podzespoły: 

 

1. Procesor - Intel Core i5-7600/ 3,50GHz/ 6MB/LGA1151/VGA/BOX

 

2. Płyta - MB MSI B250M BAZOOKA LGA1151, 4xDDR4

 

3. RAM -  DDR-4 Crucial 4GB 2400MHz CL17

4. Dysk SSD - SSD KINGSTON 2,5" 120GB

 

5. Dysk HDD - Toshiba 3,5" P300 1TB SATA3

 

6. Zasilacz - CHIFTEC GPC-600S 600W ARENA SERIES

 

7. Monitor - ASUS VZ249HE 24" IPS FHD (1920x1080)

 

8. Obudowa - AEROCOOL PGS V2X BLACK/ORANGE USB3 ATX

 

9. Klawiatura - GEMBIRD KB-UMGL-01

 

10. Chłodzenie - SILENTIUMPC SPC145 SPARTAN 3 LT HE1012

 

11. Grafika - VGA ASUS GF GTX 1050 TI STRIX 4GB 128BIT

 

No i myszka do tego ( nie wiem jaka do końca)

 

Komputer miałby służyć głównie do grania w gry ( LoL między innymi) / przeglądania neta / oglądania itp. 

 

Zastanawiam się nad kupnem i np. dokupieniem kości RAM 4gb, jak myślicie to dobry pomysł za tę cenę? 

Dzięki za wszelkie rady  :) 
 

 

Link to post
Share on other sites

Głęboko wierzę w to że twój znajomy sprzeda to za tą kasę... ale moja odpowiedz na twoje pytanie:

 

 

jak myślicie to dobry pomysł za tę cenę? 

brzmi: nie.

 

Przeleć się z łaski swej po postach w  tym dziale (pierwsza strona wystarczy).

 

za dokładnie tą samą kasę złożyłem kilka miesięcy temu skrzynkę (używki/nowe 50/50).

R7 1700, fotis3, b450-a pro, 2x8gb ddr4, nvme 250, gtx 1070....M2600W, M40, lenovo 24" IPS.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

https://www.morele.net/inventory/info/90d0e319/