Łukasz94 3 Napisano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 Witam wysłałem kartę grafiki taką jak w temacie z powodu wyświetlanych artefaktów na gwarancję do ESC a od nich trafiła do serwisu Gigabyte. Czekam już 3 tydzień i żadnych informacji, można wiedzieć ile to potrwa. ? Cytuj Link to post Share on other sites
severn 54 Napisano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 Najlepiej będzie, jak sam do nich napiszesz z pytaniem ile to potrwa. Cytuj Link to post Share on other sites
Łukasz94 3 Napisano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 i teraz pytanie czy dostane nową kartę czy znowu mi ją naprawią, karta już jest 4 raz w serwisie, kak nie BSOD to crash ;/ Cytuj Link to post Share on other sites
kaaZek 2 Napisano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 O bracie ja też miałem w esc kupionego RADEONA 4850 i był uszkodzony i co ? Dwa razy wysłałem na gwarancje a oni mi nie stwierdzili uszkodzenia...aż za 3 razem dostałem nową . Chyba ze Tobie poprzednie razy naprawiali . Cytuj Link to post Share on other sites
Karol12 13 Napisano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2011 Może warto skontaktować się z ESC Cytuj Link to post Share on other sites
Łukasz94 3 Napisano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2011 Dzisiaj dostałem informacje od ESC że grafika jest nie do naprawy, i serwis gigabyte wysłał pismo do dystrybutora czy ma być wymiana na nową kartę czy zwrot pieniędzy tak więc wszystko idzie w dobrą stronę. a i jeszcze jedno zwrot pieniędzy to za jaką kupiłem kartę oczywiście ? tzn 1600 zł ? Cytuj Link to post Share on other sites
IronFe 221 Napisano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2011 Jeśli będzie zwrot kasy to tyle ile jest na fakturze lub paragonie. P.S. Nawet nie licz na zwrot kasy, dostaniesz nową grafikę Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.