settokaiba 0 Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 Jak nic potrzebuję pomocy. http://www.mtgnews.pl/forum/images/smilies/help.gifhttp://www.mtgnews.pl/forum/images/smilies/help.gifhttp://www.mtgnews.pl/forum/images/smilies/help.gifhttp://www.mtgnews.pl/forum/images/smilies/help.gifhttp://www.mtgnews.pl/forum/images/smilies/help.gifhttp://www.mtgnews.pl/forum/images/smilies/help.gifhttp://www.mtgnews.pl/forum/images/smilies/help.gifhttp://www.mtgnews.pl/forum/images/smilies/help.gifhttp://www.mtgnews.pl/forum/images/smilies/help.gifhttp://www.mtgnews.pl/forum/images/smilies/help.gifMoże znajdzie się tutaj jakiś informatyk , albo ktoś kto solidnie ogarnia temat i zdoła mi pomóc ???Od dawna już mam problemy z rejestrem Captcha. Do tej pory polegało to na tym, że odpalasz wyszukiwarkę google , wpisujesz cokolwiek co chcesz wyszukać np śmieszny kotek ... i du*a.Rejestr captcha wychwycił nietypowy ruch z Twojego komputera i kliknij w te pieprzone obrazki żeby potwierdzić , że nie jesteś botem.Problem jest taki, że obrazki się nie wyświetlają, wgl nie wyświetla się to okienko do kliknięcia w kwadracik "nie jestem botem".Problem jest, ale jak sobie poczekam nieokreślony limit czasu - czasem 40min, czasem godz to samemu się problem naprawia. Zazwyczaj dawałem sobie spokój z wyszukiwarką, wchodzę po jakimś czasie i już hula.Ale teraz Captcha weszła na wyżynę swojego debilizmu.Wyświetla mi się na poczcie o2 za każdym razem jak chcę wysłać mail, czy nawet odpisać. No ja jebe.Za każdym razem gdy chcę wysłać maila mam to:"Wykryliśmy na tym koncie niepożądane działaniaWysyłanie wiadomości z Twojego konta zostało tymczasowo zablokowane.Aby kontynuować, przejdź poniższą weryfikację. "I to pieprzone okienko.Ludzieeee, pomóżcie.Przecież z tym się nie da żyć.Od 2 dni tak mam i już mnie kur*ica bierze.Co mogę zrobić ?Testowane było na 2 przeglądarkach i na każdej jest to samo...No przecież nie usunę poczty żeby mi to gó**o nie wyskakiwało, albo zmienię przeglądarkę bo to kurde nie jest wyjście.Zresztą jak piszę na Mozilli i Operze jest dokładnie to samo.ps. sprawdzałem aktualnym Malwarebytes oraz ADWcleaner pod kątem wirusów - nic nie ma.Na dodatek zapora windows ciągle pracuje.Czy ktoś ma jakiś pomysł zanim strzelę kopytami ??? http://www.mtgnews.pl/forum/images/smilies/mad.gifhttp://www.mtgnews.pl/forum/images/smilies/mad.gifhttp://www.mtgnews.pl/forum/images/smilies/mad.gif Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 603 Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 Tez mialem z tym problem - pomoglo zalogowanie sie na konto google i bycie caly czas zalogowanym podczas przegladania internetu. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 Byłeś tutaj - https://www.google.com/search?q=captcha+jak+w%C5%82%C4%85czy%C4%87&sa=X&ved=2ahUKEwirkObU14TiAhXRtYsKHUkiBOEQ1QIoAXoECAoQAg&biw=1835&bih=888 ? Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 nic nie ma Kto jest Twoim dostawcą internetu? Jak łączysz się in siecią? Z jakiej klasy adresu IP nadajesz? W tym doszukiwałbym się Twojego "problemu" Cytuj Link to post Share on other sites
settokaiba 0 Napisano 5 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 Jestem cały czas zalogowany na google. Internet mam od lokalnego dostawcy - radiówka. Nie żadna Netia, Orange, Dialog itp. Miejscowy gościu ma nadajniki u udostępnia net. Z siecią łączę się poprzez wifi. Ruter/modem - to białe pudełko co przekazuje sygnał wifi (zawsze myli mi się jego nazwa) stoi na piętrze, lapka mam na dole. Na klasę adresu IP nie odpowiem bo nie wiem niestety. Polecono mi jeszcze program Farbar Recovery Scan Tool - ale nie wykazał nic. Zmieniłem również hasło do poczty, restartowałem ruter, podłączyłem się na kabel - nic. dalej pierdzielone obrazki muszę klikać. Rozmawiałem z dostawcą neta , mówi że nie tylko ja zgłaszałem problemy z captchą przy googlach, ale jak mówię przy googlach ! w sprawie z pocztą jestem pierwszą osobą, która ma taki problem. Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 W wierszu poleceń (czy innym shellu) wpisz tracert google.pl i podeślij listing Cytuj Link to post Share on other sites
browarpll 109 Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 Zainstaluj operę i sprawdź jak będzie w trybie VPN, wygląda że wszystkie komputery w sieci maja jeden zewnętrzny adres IP i to robi problemy Cytuj Link to post Share on other sites
settokaiba 0 Napisano 5 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 W wierszu poleceń (czy innym shellu) wpisz tracert google.pl i podeślij listing O matko panie kolego. Do mnie to się mówi jak do niemoty Nie mam pojęcia o co mnie prosisz Jedynie sprawdziłem ping to mam 33. ale to chyba nie jest potrzebne. Zainstaluj operę i sprawdź jak będzie w trybie VPN, wygląda że wszystkie komputery w sieci maja jeden zewnętrzny adres IP i to robi problemy Opera zainstalowana i problem też w niej tkwi. Ale jak mam sprawdzić ten tryb VPN ? Ok ogarnąłem i sprawdzam ten VPN, tylko nie wiem czy o to chodzi konkretnie. Gdy za pośrednictwem Opery loguję się na pocztę o2 to: VPN - 584 KB Posiadasz nieograniczony pakiet danych w sieci VPN. Wirtualna lokalizacja : Optymalna lokalizacja (mogę tam zmienić na Europa, Ameryka, Azja) Gdy natomiast próbuję wysłać/napisać maila i wyskakuje mi to okienko Captchy VPN uległo zmianie na 744KB. Piszę jak jest i co widzę, bo nie wiem zbytnio czego szukać. Cytuj Link to post Share on other sites
browarpll 109 Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 VPN w skrócie podmienia Twój zewnętrzny adres IP. Serwery VPN są zwykle płatne ale opera daje je za darmo. Ustaw Europa będzie ok, pytanie czy maile działają prawidłowo? Cytuj Link to post Share on other sites
settokaiba 0 Napisano 5 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 tak, maile dochodzą i wychodzą normalnie. Tylko przy postawieniu pierwszej literki od razu ekran robi się szary i wyskakuje ta rejestracja i te pieprzone kafelki znajdź 50 autobusów :@ i du*a. Ustawienie na europę nic nie zdziałało... :@ jeszcze parę dni i dostanę spazmów ... Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 (edytowane) Problemem u Ciebie jest najprawdopodobniej dostawca usługi (tj sieć osiedlowa np), włączanie VPN w przypadku usługi google tylko pogłębi problem. Zacytuję Ci (wam) coś: Jeśli korzystasz ze wspólnej sieci Wi-Fi, np. w szkole lub pracy, zautomatyzowane zapytania może wysyłać do Google inny komputer. Oznacza to tyle, że jeśli chcesz normalnie korzystać z usługi - zgłoś problem do swojego dostawcy internetu. E: Ewentualnie można jeszcze sprawdzić ustawienia proxy. TUTAJ masz podstawowy poradnik jak przez to przebrnąć (oszczędzi to pisania postów). Osobiście uważam, że pożytku jednak będzie z tego tyle, co zabawa z VPN. Jeszcze to może się przydać KLIK Edytowane 5 Maja 2019 przez npc-bmk Cytuj Link to post Share on other sites
settokaiba 0 Napisano 5 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 Do dostawcy już fakt zgłosiłem. Mówi, że problem z captcha przy googlach już miał zgłaszany przez parę osób, ale problem z Captchą w poczcie to pierwsze takie zgłoszenie ma. Ale ale.. coś się ruszyło w temacie. Gadałem z kolegą z innego miasta. Podałem mu moje passy do konta żeby sprawdził czy u niego będzie działać normalnie. Ma dokładnie ten sam problem. A na WŁASNYM koncie poczty o2, ten problem nie występuje. Kolega podejrzewa, że był może jakiś włam na moją pocztę i teraz strona wykrywa, że ktoś inny (czyli JA) korzysta z konta i prosi o weryfikację w celu sprawdzenia czy nie jestem tym całym botem. Napisałem już wyjaśnienie domniemanego błędu do samej poczty. Zobaczymy co odpiszą. Cytuj Link to post Share on other sites
Succubus 6185 Napisano 5 Maja 2019 Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 Ale ale.. coś się ruszyło w temacie. Gadałem z kolegą z innego miasta. Podałem mu moje passy do konta żeby sprawdził czy u niego będzie działać normalnie. No wiesz, ja rozumiem, że jesteś zdesperowany - ale żeby od razu tak postępować! Cytuj Link to post Share on other sites
settokaiba 0 Napisano 5 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2019 No wiesz, ja rozumiem, że jesteś zdesperowany - ale żeby od razu tak postępować! To jest zaufany dobry kolega (nie jakiś podrzędny znajomek), poza tym i tak zmieniłem potem hasło w razie gdyby go szatan do złego nakłonił. Nie mniej, już drugi kolega informatyk potwierdza, że jeśli ktoś mógł mi zhackować konto i rozsyłać spam to o2 narzuciło mi captche. Napisałem już do poczty. Zobaczymy co odpowiedzą. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.