dawid72622 3 Napisano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam, mam problem z moim hotspotem. Kupiłem adapter usb tp-link ac600 archer t2u. No i przez 2 tygodnie wszystko było git, ustawiłem tylko pasmo 5Ghz, i miałem około 80mb/s w telefonie. Ale przez ten czas sformatowałem komputer i chyba od tego momentu nagle telefon nie może się połączyć z hotspotem na 5Ghz. Na 2,4 wszystko działa, ale prędkość jest słabsza, a jak przerzucam w ustawieniach na inny kanał 5Ghz, to jakoś się łączy, ale też prędkość spada o połowę. Gdy jestem na domyślnym kanale, to w telefonie ciągle jest informacja o pobieraniu adresu IP, no i po jakimś czasie telefon rezygnuje i pojawia się komunikat o błędzie. Zależy mi, bym mógł korzystać pełni możliwości mojego internetu na telefonie, dlatego kupiłem ten adapter, bo router miał za słaby zasięg. Adapter jest w odległości 1-2 metrów od telefonu, bez żadnych ścian. Co może być przyczyną i jak to naprawić? Jeszcze teraz na szybko sprawdziłem programem connectify i jak odpalam hotspot z niego, to prędkość jest 75mb/s więc prawie taka, jaka powinna być i normalnie się telefon połączył, więc chyba coś windows psuje, tylko co. Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez dawid72622 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.