Skocz do zawartości

Gigabyte GTX 1050 - Czarny obraz, wiatraki stoją w miejscu


Recommended Posts

Witam, 

 

Mam dość specyficzny problem z kartą wymienioną powyżej. Karta działała u mnie jakoś dwa tygodnie - przez ten czas najmniejszych problemów, temperatury niskie, wydajność bez zastrzeżeń. Wczoraj przełożyłem ją z mojego testbencha do Lenovo M92p - i5 3330, 8GB, lLteon pa 4281 280W. Karta bez problemu przeszła 3DMarka itd. Dalej, Lenovo M91p - i5 2400, 8GB, FSP 280W, tutaj znów karta działa bez problemu. Jednak po przełożeniu jej z powrotem do testbencha okazało się że karta już nie chce działać. Wentylatory w miejscu, brak beepów, komputer mimo podłączonego GTX'a startuje na integrze z i5 3470. Sprawdziłem czy wszystko jest dobrze podpięte, spróbowałem w oby dwóch Lenovo z tym samym efektem. Nie jestem laikiem, więc wszystkie podłączenia i możliwości już sprawdzałem. Dodam że z inną kartą która też nie wymaga podłączenia zasilania PCIE komputery startują normalnie. Sprawdzałem inne wyjścia karty, na testbenchu inne pamięci, inny zasilacz (Chieftec 560, CM 380W). Nic nie przyniosło skutku. Dodam że karta nie jest wykrywana przez komputer. Moje pytanie brzmi, czy karta mogła od tak paść? Jest to moja karta i była już w wielu komputerach i nigdzie nie sprawiała problemu. Proszę szanownych kolegów o pomoc w tej durnej chwili, gdyż nigdy jeszcze żadna karta mi nie padła i sam już nie wiem co robić.

 

Serdecznie Pozdrawiam, Partyk

 

Edit:

Przed chwilą zauważyłem że wentylatory jednak się kręcą, ale tylko na moment 1-2 sec. Natomiast nadal karta nie daje obrazu. 

Edytowane przez xanny
Link to post
Share on other sites

Karta działa, uruchomiła się kiedy włożyłem 2x4GB HyperX  1600Mhz, i obniżyłem taktowanie na 1333. Zauważyłem ze manualu do płyty głównej nie było napisane nic o ramach 1600, tylko 1066,1333 i kilka 1866. Czy to mogła być kwestia niekompatybilności? 

Link to post
Share on other sites