KnOw3913 17 Napisano 14 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2019 Nie wiem czy wybrałem dobrą kategorię, jak nie to przepraszam, ale mam taki oto problem, kupiłem używaną kartę graficzną RX 580 8gb msi armor oc z gwarancją na Morele.net. Gdy chciałem dodać kartę do swojego konta to żaden numer seryjny nie pasuje, tzn nie wyświetla się że jest poprawny ale też nie wyświetla się że jest zły, tylko strona się odświeża. Nigdzie w internecie nie mogę znaleść rozwiązania. I jedno pytanko jeszcze, wiece może jak działa oddanie na gwarancję w Morele.net? Wystarczy faktura, idzie się do net punktu i co dalej? Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
tazik21 22 Napisano 14 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2019 (edytowane) błąd Edytowane 14 Lutego 2019 przez tazik21 Cytuj Link to post Share on other sites
lespak 6 Napisano 14 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2019 (edytowane) próbowałeś tylko przez telefon na apce dodawać czy na pc/laptopie też? jak tylko przez tel. to może nie wyświetla się jakiś komunikat bo go nie obsłużyli? Edytowane 14 Lutego 2019 przez lespak Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 14 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2019 Wystarczy faktura, idzie się do net punktu i co dalej? Przy niektórych net punktach mają swój mini serwis i wykonują pobieżną diagnostykę sprzętu, a jeżeli nie to wysyłają do serwisu przeważnie zewnętrznego i czekasz na odpowiedź. Cytuj Link to post Share on other sites
KnOw3913 17 Napisano 14 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2019 Przy niektórych net punktach mają swój mini serwis i wykonują pobieżną diagnostykę sprzętu, a jeżeli nie to wysyłają do serwisu przeważnie zewnętrznego i czekasz na odpowiedź. A nie będzie problemu ze nie jestem pierwszym właścicielem? Bo gdzieś widziałem że ludzie pisali że im nie przyjęli czy coś Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 14 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2019 A nie możesz do nich zadzwonić i zapytać ? Cytuj Link to post Share on other sites
lonialomax 806 Napisano 14 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2019 (edytowane) Masz na stronie Morele Regulamin sklepu i tu Reklamacje i zwroty, masz wszystko opisane. Faktycznie problem może dotyczyć adresu wpisanego na fakturze w momencie gdy produkt dotrze na reklamacje do producenta i on uzna produkt do wymiany lub zwrot kasy za produkt. Wówczas będzie kierował się adresem na fakturze. Jeżeli w szczegółowej gwarancji na produkt nie ma zapisu odnośnie zmiany właściciela to twoje obawy są bez zasadne. Jedynym mankament to: Jeśli reklamacja jest składana wysyłkowo serwis odeśle sprzęt na adres z dowodu zakupu na koszt nadawcy firmą kurierską. Edytowane 14 Lutego 2019 przez lonialomax Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.