COUNTER 0 Napisano 6 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2019 Witam Mam taki ów problem, po instalacji nowej jednostki u użytkownika, pakiet Office365 działa prawidłowo (lecz jego 1 komponent Skype for Business nie chce się uruchomić, a dokładnie, ładuje się okno 3 sekundy, po czym znika),a program jak nie działa tak nie działa. Próba szybkiej naprawy Office365 nic nie pomogła niestety. Mam pomysł aby usunąć profil użytkownika Office365 w panelu sterowania (choć wątpię by to coś przyniosło pozytywny skutek), gdyż komputer ledwo co trafił do użytkownika, (system Windows 10 został postawiony tego samego dnia, a Outlook przede wszystkim działa) gdyby był problem z profilem użytkownika przypuszczam iż Outlook by nie działał (a dokładnie miałem takie już problemy z Outlookiem w firmie i w tedy usunięcie profilu pomagało) . Wątpię też iż odinstalowanie Office365 i ponowna instalacja (coś pomogło, gdyż sam Office365, a przede wszystkim Outlook działa bez zarzutu, tylko ten Skype for Business nie szczęsny) Proszę o jakieś skazówki i z góry dzięki Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 8 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2019 Patrzyłeś w Event Viewera pod kątem błędów które może zrzucać Skype przy próbie uruchomienia? Może tam znajdziesz jakąś wskazówkę. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.