Smerfson 1 Napisano 2 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2019 Witam , od kilku dni mam problem z internetem t-mobile , mam oferte do 60mb/s i dzialalo to calkiem niezle , srednio ok 55mb/s i ping ok 35-40 . Od kilku dni ping nie spada ponizej 100 , predkosci ok 2mb/s . Co ciekawe w speed test jako operator widnieje Eranet a nie T-mobile ( wczesniej normalnie T-mobile ) . Zmienialem pasma itp w H-Memager , nie pomaga . Jest sobota i nikt w obsludze nie odbiera telefonu . Ktos podpowie skad taki problem i zmiana operatora ? Nie mieszkam w Annopolu i nic mi w miescie nie splonelo .. Cytuj Link to post Share on other sites
raiders 2753 Napisano 2 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2019 (edytowane) Gazet nie czytasz? https://businessinsider-com-pl.cdn.ampproject.org/v/s/businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/t-mobile-problemy-z-uslugami-po-pozarze-mms-doladowanie/wttgrxg.amp?amp_js_v=a2&_gsa=1&usqp=mq331AQCCAE=#referrer=https://www.google.com&_tf=Źródło: %1$s&share=https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/t-mobile-problemy-z-uslugami-po-pozarze-mms-doladowanie/wttgrxg Nie wiem jak to możliwe ale ja mieszkam w lubuskim żona ma w tmobile tel i też ma problemy z wysłaniem SMS czy internetem. Na infolinii w piątek powiedzieli jej ze to przez pożar to samo w Pu kcie TM powiedzieli. Edytowane 2 Lutego 2019 przez raiders Cytuj Link to post Share on other sites
Smerfson 1 Napisano 2 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2019 Dzięki sprawnej pracy zespołów odpowiedzialnych za sieć i IT, w ciągu niespełna 12 godzin udało się przywrócić pełną sprawność niedziałających lub działających w ograniczony sposób usług mobilnych: połączeń głosowych, wiadomości SMS i transmisji danych. Nasi specjaliści pracują nieprzerwanie nad przywróceniem pełnej obsługi telefonicznej oraz obsługi w punktach sprzedaży. Obecnie nadal mogą występować ograniczenia w przesyłaniu MMSów oraz doładowywaniu kart prepaid. Czytam , stad moje pytanie , bo mam gdzies sms czy mms , a transmisja danych podobno w 100% naprawiona bo ograniczenia tylko w mms i doladowaniach . Pytanie czemu dostawca jest Eranet , jedyne informacje które sa o tym w T-mobile to jakies z 1999 roku . Nie mam zamiaru płacić za coś co nie działa i przez co nie moge wykonywać poprawnie czynności związanych z praca , tym bardziej na żadnym paśmie i z jakimś innym operatorem . Mam nadajniki 2km od domu i nigdy problemu nie było . Czy w takiej sytuacji jest możliwe rozwiązanie umowy z winy dostawcy bez okresu wypowiedzenia ? Cytuj Link to post Share on other sites
raiders 2753 Napisano 2 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2019 (edytowane) Heh fajny bełkot operatora dla uspokojenia klientów. U żony net działa jak z zaciągnietym ręczny na Yt nie ma szans aby coś obejrzeć, na Onet wejdziesz ale zamula okropnie. Wykonanie połączenia udaje się za 2-3 razem. Dobrze z umową się kończy w kwietniu. Nie wiem jak to prawnie wygląda ale jak udowodnisz operatorowi że przez zle działanie usługi poniosles straty możesz domagać się odszkodowania, zadośćuczynienia lub rozwiązania umowy z winy operatora. Edytowane 2 Lutego 2019 przez raiders Cytuj Link to post Share on other sites
Smerfson 1 Napisano 2 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2019 Jutro przeżyje , ale jak w poniedziałek nadal tak bedzie to już problem . Nie mam co szukać raczej winy do rozwiazania umowy w predkosci bo jest magiczne DO 60mb/s , wiec te 2 to też DO . Ale skoro moim operatorem stal sie Eranet a nie T-mobile ? Mimo że nadal znajduję sie w zasięgu LTE+ Tmobile . Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.