Eworetik 0 Napisano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 Myślę, że wiele osób, które mają firmy, już się zetknęło z klientami, którzy robili problemy przy płatnościach, nie chcieli płacić na czas. Czy macie jakieś sposoby, żeby uniknąć związanych z tym problemów, utraty płynności finansowej? Może udaje wam się już wcześniej rozpoznać, że dany klient będzie problematyczny? Cytuj Link to post Share on other sites
orbik 1407 Napisano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 Tortury, jedyny skuteczny sposób. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Tomashec 933 Napisano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2019 Znajomości w urzędzie skarbowym i wiesz wszystko Tak na serio to nie ma sposobu, aby ocenić na pierwszy rzut oka, czy klient zapłaci czy nie... ja przynajmniej takich mocy nie mam Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 4 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2019 Rutkowski się dowie... Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.