Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, wymieniłam w punkcie T-mobile swoją starą kartę mini sim na nową (3 w 1), bo kupiłam smartfon, który obsługuje karty nano sim. Do nowej karty dostałam nowy pin i bez problemu karta ta działa w moim starym telefonie. Jednak w nowym telefonie po wpisaniu tego samego pinu wyświetla się komunikat "nieprawidłowy pin" i mogę wykonywać tylko połączenia alarmowe. Próbowałam kilka razy wyłączałam i włączałam telefon, jestem pewna, że wpisywałam prawidłowy pin.Telefon "widzi" sieć T-mobile. Przełożyłam kartę do starego telefonu w którym wyłączyłam blokadę PIN, mając nadzieję, że nowy telefon nie będzie żądał wpisania pinu. Jednak po włożeniu tej samej karty do nowego telefonu nadal wyświetla się "Wprowadź kod PIN". Mój nowy telefon to samsung A3, kupiony od kogoś na allegro, a więc był używany. Czy może on mieć blokadę simlock? Jak to sprawdzić? Dlaczego w jednym telefonie karta działa a w drugim nie? Jak rozwiązać ten problem?

Link to post
Share on other sites

Skontaktowałam się z poprzednim właścicielem telefonu i okazało się, że jego córka ustawiła jakieś hasło w tym telefonie o czym właściciel wcale nie wiedział. Podał mi jakieś hasło, jednak nadal był komunikat "wprowadzono błędny kod pin". Zrobiłam twardy reset telefonu i teraz w końcu działa. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...