Agnieszka11 0 Napisano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2019 Witam, wymieniłam w punkcie T-mobile swoją starą kartę mini sim na nową (3 w 1), bo kupiłam smartfon, który obsługuje karty nano sim. Do nowej karty dostałam nowy pin i bez problemu karta ta działa w moim starym telefonie. Jednak w nowym telefonie po wpisaniu tego samego pinu wyświetla się komunikat "nieprawidłowy pin" i mogę wykonywać tylko połączenia alarmowe. Próbowałam kilka razy wyłączałam i włączałam telefon, jestem pewna, że wpisywałam prawidłowy pin.Telefon "widzi" sieć T-mobile. Przełożyłam kartę do starego telefonu w którym wyłączyłam blokadę PIN, mając nadzieję, że nowy telefon nie będzie żądał wpisania pinu. Jednak po włożeniu tej samej karty do nowego telefonu nadal wyświetla się "Wprowadź kod PIN". Mój nowy telefon to samsung A3, kupiony od kogoś na allegro, a więc był używany. Czy może on mieć blokadę simlock? Jak to sprawdzić? Dlaczego w jednym telefonie karta działa a w drugim nie? Jak rozwiązać ten problem? Cytuj Link to post Share on other sites
olo163 1264 Napisano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2019 Może telefon jest zabezpieczony kodem jako aparat a nie sim? Napisz do poprzedniego właściciela. Cytuj Link to post Share on other sites
Yahoo.K 152 Napisano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2019 To wyłącz pin z włożoną kartą w starym telefonie. Cytuj Link to post Share on other sites
olo163 1264 Napisano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2019 To może być pin do aparatu a nie do karty sim. Cytuj Link to post Share on other sites
Deusjarek 449 Napisano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2019 @Yahoo.K Właśnie autorka to zrobiła i nie pomogło to. Cytuj Link to post Share on other sites
Yahoo.K 152 Napisano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2019 (edytowane) No tak to jest jak nie czyta się do końca postów Może hard reset pomoże Edytowane 26 Stycznia 2019 przez Yahoo.K Cytuj Link to post Share on other sites
Agnieszka11 0 Napisano 26 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2019 Skontaktowałam się z poprzednim właścicielem telefonu i okazało się, że jego córka ustawiła jakieś hasło w tym telefonie o czym właściciel wcale nie wiedział. Podał mi jakieś hasło, jednak nadal był komunikat "wprowadzono błędny kod pin". Zrobiłam twardy reset telefonu i teraz w końcu działa. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.