Skocz do zawartości

[5000]Buda do gier i7-9700k(bez grafy)


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez kajtek.,

Recommended Posts

Witam serdecznie,
 
Bardzo was proszę drodzy forumowicze, o ocenę zestawu ,który stworzyłem m.in posiłkując się wiedzą z forum benchmark i nie tylko. Nie jestem laikiem, lecz też nie jestem ekspertem w tej dziedzinie,  Na nowy sprzęt chcę przeznaczyć jak dla mnie sporą sumę, a z racji tego że szanuję wartość pieniądza i zależy mi na sprzęcie na parę dobrych lat, proszę was o ocenę zestawu oraz sugestie/opinie. 
 

  • Zastosowanie komputera: głownie gry 
  • Maksymalna kwota jaką dysponujesz:  ok. 5000 zł
  • Kiedy zamierzasz kupić komputer? na dniach.
  • Których części potrzebujesz?: sama buda bez karty graficznej
  • Czy będziesz podkręcać sprzęt? : sprzęt kupowany z myślą o OC CPU oraz RAM 
  • Jaką rozdzielczość posiada Twój monitor? Czy masz zamiar go zmienić? Jaki to model?: AOC G2460PG (nie zmieniam)  
  • Specjalne wymagania: żywotność sprzętu chociaż 4-5 lat oraz maksymalna wydajność (gdzieś za rok, półtora planuję włożyć RTX 2080 lub coś jeszcze nowszego).
  • Czy posiadasz jakieś części z poprzedniego komputera?  Gigabyte Geforce GTX 1060 OC 6 GB DDR5 oraz SSD GoodRam IRDM Pro 240GB
  • Własna propozycja zestawu: Moja propozycja (zanim mnie zhejtujecie, że X-KOM itd, całość po dodaniu do koszyka i aktywowaniu kuponu z benchmark wygląda w ten sposób) 

Pytania: 

 

  • Mam dylemat co do płyty głównej, chodzi mi głównie o żywotność i stabilność tego MSI oraz możliwości OC ( najwyższe taktowanie pamięci RAM, wśród rywali), ew zastanawiałem się czy warto jest dorzucić do MSI MPG Z390 GAMING EDGE 
  • Czy w tym zestawie bez problemu wykręce ten procesor gdzieś do 4,9 GHZ(w granicach bezpiecznej temperatury) , oraz RAM powiedzmy do 3700-4000 ?
  • Czy wysokość kości RAM nie będzie kolidować z radiatorem procesora( Dark Rock Pro 4)