under555 10 Napisano 4 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2018 Witajcie, jestem zielony w temacie TV i dlatego drążę temat jak tylko mogę., Chodzi mi urządzenie,które podepnę do TV 4k HDR i będzie pełniło dwie funkcje 1. Streamingi... na pewniaka zawsze mi zadziała Netflix, Showmax i miliony inny IPLii czyli albo Android albo Windows. Ma być szybko i stabilnie - czego nie dają wbudowaneg smart TV. Ma być to aktualizowane i wspierane bo słyszałem o przypadkach gdzie z dnia na dzień jakaś aplikacja wymagała po aktualizacji android w wersji X(nie pamiętam numerków) a TV miał jeszcze przez 3 miesiące starszego androida i ta aplikacja po prostu nie działała. Moim zdaniem idealnie tutaj podejdzie Nvidia Shield TV 2017, Mam rację? 2. Druga sprawa... ta trudniejsza Pliki hevc x265 czyli ripy BR HDR10Bitów ultra hd ważące czasem nawet 80GB. Jak takie coś odpalać na TV w pełnej jakosci ? a) na Nvidia Shield czyli androidzie - ponoć kodi nie ma sensu bo wychodzi z tego w praktyce full hd- prawda? - mxplayere i inne vlc nie znam szczegółów ale ponoć nie da rady + jakieś problemy z zew. pamięciami ma shield ponoć z ntfhs chyba wiec plik jedn ok 80GB nie da rady być odczytany - Plex... jak ma się komputera (a ja od dwóch tygodni mam i5 8600k + 16 GB RAM + Windows 10 + GTX 1080Ti) - i tym sposobem ponoć WSZYSTKO zadziała bez problemu : to prawda? b) urządzenia HEVC typu zidoo x10 czyli coś jak shield ale nie do końca odtwarza to ponoć jakimś cudem tego typu filmy z np. Pendrive... kompletnie tego nie rozumiem bo przecież stoi to na androidzie i powinno mieć te same ograniczenia jak Shield. tam jest ponoć jakiś tryb emulowania filmu i widoczne to jest jakbyśmy BD włożyli do odtwarzacza bluray na płyty. Jak to z tym jest w praktyce? To urządzenie jest drogie + ma jeden minus moim zdaniem = nie jest tak wspierane jak Nvidia Shield Shield ma androida a będą kolejne czyli netflix będzie działał wiecznie + ma stosunkowo mocne podzespoły Ten zidoo ma androida 6 + cisza o aktualiz