Dieego22 0 Napisano 19 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2018 WitamMam problem z internetem i nie wiem jak go rozwiązać. Mianowicie przy próbie łączenia się z internetem pokazuje, że jest ograniczony dostęp do sieci i internet po prostu nie działa. Wszystkie inne sprzęty w tym komputery w domu normalnie działają. Zaznaczę, że wcześniej przez lata było wszystko normalnie, ale od tak dwa dni temu przestało działać na jednym kompie i trwa to do dziś. Próbowałem też zrobić sobie przenośny hotspot z telefonu i tak połączyć się z netem z innego źródła ale za każdym razem jest ograniczony dostęp i internetu nie ma w ogóle.Próbowałem włączać, wyłączać, resetować router, odinstalować i zainstalować sterowniki do karty sieciowej, nic z tych działań nie pomaga.Przy podłączeniu przez kabel komputer w ogóle nie widzi internetu...System - Windows 7 32 bitInternet - Orange z FunboxemKarta sieciowa - TP- Link TL-WN350GDSterownik - https://www.tp-link....0GD.html#DriverPozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 19 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2018 Przy podłączeniu przez kabel, Funbox widzi twój komputer ? Cytuj Link to post Share on other sites
Dieego22 0 Napisano 19 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2018 (edytowane) Przy podłączeniu przez kabel, Funbox widzi twój komputer ? Przy podłączeniu przez kabel gdy zaloguje się do funboxa to nie widzi( do funboxa muszę logować się z innego komputera bo na tym na, którym jest problem to nie da rady). Dziwna sprawa bo dioda od ethernetu na funboxie normalnie miga a i ethernet na kompie też się podświetla po włożeniu kabla. Sam komputer reaguje tak, że w ogóle nie ma połączenia przez kabel jakby nic nie było, nawet to ograniczenie dostępu do sieci nie wyskakuje. Przy połączeniu przez wi-fi gdy wyskakuje ten problem z ograniczeniem dostępu do sieci to funbox normalnie widzi komputer i pokazuje, że wszystko OK a internet jednak nie działa... Edytowane 19 Listopada 2018 przez Dieego22 Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 19 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2018 (edytowane) Przewód sprawdzony na innym komputerze ? Podaj jaka płyta główna... Edytowane 19 Listopada 2018 przez jarrino Cytuj Link to post Share on other sites
Dieego22 0 Napisano 19 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2018 (edytowane) Przewód sprawdzony na innym komputerze ? Podaj jaka płyta główna... Tak przewód sprawdzany, na innych komputerach działa normalnie. Płyta główna to ASUS M2N 1394 Edytowane 19 Listopada 2018 przez Dieego22 Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 19 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2018 (edytowane) https://www.asus.com/support/FAQ/1015418 https://www.asus.com/Motherboards/M2N_1394/HelpDesk/ Edytowane 19 Listopada 2018 przez jarrino Cytuj Link to post Share on other sites
Dieego22 0 Napisano 21 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 https://www.asus.com/support/FAQ/1015418 https://www.asus.com/Motherboards/M2N_1394/HelpDesk/ Nie pomaga... chyba jutro wezmę się za przeinstalowanie windowsa. Nowy windows i wszystko działa Nie wiem co się stało, że przestał ten internet działać wcześniej, może jakiś wirus wskoczył jak ten komputer używany sporadycznie i nic aktualizowane nie jest... Problem rozwiązany Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 21 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 Zrób sobie zaraz punkt przywracania systemu. W razie problemów w przyszłości,przyda się... Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.