Gruak 0 Napisano 15 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2018 Witam Czy może ktoś sie orientuje dlaczego w sklepie Oleole.pl gwarancja na płyty główne firmy MSI jest na okres 24 miesięcy, mimo, że w innych sklepach wynosi normalnie 3 lata. Przykładowy produkt: https://www.oleole.pl/plyty-glowne/msi-b450-a-pro.bhtml A tutaj przykładowo z X-koma: https://www.x-kom.pl/p/441269-plyta-glowna-socket-am4-msi-b450-a-pro.html Czy rzeczywiście nie będzie mi przysługiwać 3 letnia gwarancja producenta czy to zwykły kit, żeby odpłatnie przedłużyć gwarancje. Proszę o wyjaśnienie. Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12582 Napisano 15 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2018 Gwarancja producenta, to gwarancja której udziela producent. Sklep nic do tego nie ma. Nie może zmienić ani czasu jej trwania, ani zadad jej działania. Sklep może dać (a właściwie musi) 24 miesięczną rękojmię. Cytuj Link to post Share on other sites
Gruak 0 Napisano 15 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2018 (edytowane) Czyli w tym przypadku jest 2 letnia gwarancja sklepu (mimo, że inne sklepy dają 3) oraz 2 letnia producenta dobrze rozumiem? W ww. sklepie jest jeszcze odnosnik do warunków gwarancji gdzie również jest wzmianka tylko o okresie dwuletnim: https://f01.osfr.pl/product_warranty_terms/8991749642/MSI_warranty.jpg. Edytowane 15 Listopada 2018 przez Gruak Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12582 Napisano 15 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2018 Tak. Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 15 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2018 Napisz do działu handlowego tego sklepu w swojej sprawie. Na pewno Ci odpiszą, jeśli nie będą chcieli uznać gwarancji to napisz bezpośrednio do serwisu MSI. Dowód zakupu masz i tu nikt nie robi Ci łaski. Cytuj Link to post Share on other sites
piterrrxd 2308 Napisano 24 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2018 W przypadku gwarancji producenta sklep tylko pośredniczy w jej realizowaniu. Kupując w oleole po upływie 2 lat nadal masz rok gwarancji, tylko przez sklep już jej nie zgłosisz. W przypadku podzespołów pc może być ciężko reklamować towar bezpośrednio u producenta, różnie z tym bywa. Ja bym wolał wziąć w "normalnym" sklepie, który deklaruje 36msc. Cytuj Link to post Share on other sites
1234567890 287 Napisano 24 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2018 Z MSI nie ma problemów z gwarancją wypełniasz formularz przez strone i wysyłają kuriera. Dawałem tak raz laptopa do czyszczenia bo się przegrzewał. Cytuj Link to post Share on other sites
fakeeus 0 Napisano 29 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2018 A to coś nowego, mi rok temu MSI w przypadku grafiki zadeklarowało, że nie można bezpośrednio i jedynie przez sklep. Cytuj Link to post Share on other sites
1234567890 287 Napisano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2018 Może być zróżnicowanie który sprzęt ma door to door. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.