masnooofeeest 0 Napisano 5 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 Witam. Od pewnego czasu (około tygodnia) odczuwam drastyczny spadek fps w grach. Np. Wcześniej w fortnite grałem na średnich detalach i w full hd i miałem 100 fps, zaś teraz na tych samych detalach, ale w rozdzielczości 1280x960 mam już 40 fps. W cs wcześniej miałem fps powyżej 200. Teraz spadają nawet do 60. Komputer wyczyszczony, system świeży, temperatury również w normie. Co to może być? CPU: Fx 8320 + spartan 3 GPU: Geforce GTX 960 4gb Windforce RAM: 2x8gb 1600MHz, 2x4 1600MHz Zasilacz: Vero M2 Dyski: SSD 128GB Plextor (na nim znajduje się system), HDD 1TB barracuda, HDD 1TB wd Link to post Share on other sites
limera1n 317 Napisano 5 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 Dostarcz odczyty SMART ze wszystkich dysków Uruchom HWiNFO z zakładki Sensors następnie kliknij na ikonkę notatnika w dolnym, prawym rogu i wskaż miejsce gdzie ma być zapisany log. Pograj jakieś 10min tak żeby pojawiły się te zacinki. Wyjdź do pulpitu nie wyłączając gry i zamknij okno Sensors HWiNFO. Log zostanie zapisany w pliku CSV. Wrzuć log na jakiś hosting, a tu daj linka. Link to post Share on other sites
masnooofeeest 0 Napisano 5 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 Dostarcz odczyty SMART ze wszystkich dysków Uruchom HWiNFO z zakładki Sensors następnie kliknij na ikonkę notatnika w dolnym, prawym rogu i wskaż miejsce gdzie ma być zapisany log. Pograj jakieś 10min tak żeby pojawiły się te zacinki. Wyjdź do pulpitu nie wyłączając gry i zamknij okno Sensors HWiNFO. Log zostanie zapisany w pliku CSV. Wrzuć log na jakiś hosting, a tu daj linka. Odczyty: https://drive.google.com/open?id=1qbtcVPVTbge8rtyUWa8hVlvMHqBv8hdK https://drive.google.com/open?id=1YIT3Y7FFfQd-j6nazR5Dn_3xGa9zZ3yc https://drive.google.com/open?id=194cN3ntHe4nLaHYYJkO0kLBEfx3sfw7Q Log: https://drive.google.com/open?id=1V3kk2PvrmDdwqscHkjqb9ui4JpVNk5aH Link to post Share on other sites
Rozwiązanie limera1n 317 Napisano 6 Listopada 2018 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 6 Listopada 2018 Proponuję odpiąć WD 1TB ten który ma błędy i sprawdzić czy są jakieś zmiany 1 Link to post Share on other sites
masnooofeeest 0 Napisano 6 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2018 Proponuję odpiąć WD 1TB ten który ma błędy i sprawdzić czy są jakieś zmiany Odłączyłem WD i zainstalowałem csa na Seagate. Niestety dalej jest to samo. Proponuję odpiąć WD 1TB ten który ma błędy i sprawdzić czy są jakieś zmiany A jednak zadziałało. Dzięki wielkie za pomoc. Link to post Share on other sites
WiruX 0 Napisano 13 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2018 Witam mam podobny problem może ktośznajdzie rozwiązanie lub pomoże w jego rozwiązaniu. Log :https://drive.google.com/file/d/1xxZuUY_aQ8kwjl8dIqYdXZGiaZIun9CC/view?usp=sharing Link to post Share on other sites
limera1n 317 Napisano 13 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2018 Witam mam podobny problem może ktośznajdzie rozwiązanie lub pomoże w jego rozwiązaniu. Log :https://drive.google.com/file/d/1xxZuUY_aQ8kwjl8dIqYdXZGiaZIun9CC/view?usp=sharing W logu prócz prawie 100% zużycia GPU jest wszystko w normie, załóż osobny temat, podaj specyfikacje sprzętu, systemu i screeny z CrystalDiskInfo wszystkich dysków jakie masz w PC Link to post Share on other sites
Recommended Posts