Skocz do zawartości

Komputer 5000 tyś + 500 win 10. Komp do grania

Recommended Posts

Witam, Chciałbym sobie złożyć nowego kompa w tym tyg na procku i5 8400 lub ryzen 2600. W sklepie ESC.pl i5 8400 kosztuje 1100 zł wiec jak by dało rade złożyć za kwotę 5 tyś zł kompa + dodać tam grafikę 1070 to byłbym zadowolony. 500 zł idzie na windows 10
Mój stary komputer jest na procku i5 4460 + asus strix 950 2 gb

• Zastosowanie komputera :Gry, głównie gry i trochę oglądanie filmów.
  • Maksymalna kwota :5000 tyś zł na budę + 500 zł na windows 10 
  • Kiedy zamierzam kupić komputer? :w tym tyg jak dostane kredyt
  • Których części potrzebuję :cała buda
  • Czy będę podkręcać sprzęt? :nie znam się na tym
  • Rozdzielczość mojego monitora i model :nie posiadam ale za rok zamierzam kupić coś z 75 lub 144
  • Specjalne wymagania :Ma być cichy,wydajny i żeby można było go modernizować w przeszłości np. wywalić procka bez zmiany ramu + płyty głównej. A i żeby się nie grzał.
  • Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) :Napęd, jednak preferuje bardziej gry na noszniku DVD ale też ze względu na słaby internet. Jeśli dało by nowy napęd nabyć za 40-50 zł to jestem chętny.
  • Własna propozycja zestawu :chciałbym żeby siedziała tam najlepiej grafika asus strix 1070 ti 8 gb (Jeśli jest to dobra grafa) Na stronie ESC.pl procek i5 8400 kosztuje 1100 zł wiec jeśli by dało go wpakować w ten budzet zamiast ryzena 2600 to byłbym zadowolony.
  • Inne :Chce żeby wypowiedziała się osoba która zna się na tym. A i komputer będę składał u informatyka a to dlatego że boje się, że mi buda nie dojedzie przez tych ch.... z kurierki. Sklep może być xkom lub morele lub esc

Przekraczając lekko te 5000 zł zmieścisz się tak jak chcesz razem z 1070 Ti oraz i5 8400. Jakby jednak nie patrzeć, dopłata do i5 8400 względem R5 2600, to praktycznie tyle samo co dopłata do RTX 2070 względem 1070 Ti.