Łukasz94 3 Napisano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2011 witam Mam taki problem. Wysłałem tą kartę 3 tyg temu do esc.pl bo była uszkodzona kolorowy ekran błędy itp, esc przyznał że coś jest nie tak i wysłał kartę do producenta. No i karta przyszła właśnie do mnie 3 dni temu, problemy jakie wyżej wypisałem nie występują, ale mam jakby artefakty paski takie cieniutki czasami krateczki, obniżałem rdzeń/pamieci do 750 i 1000 i dalej to samo. ;/ i co teraz ? znowu ją wyśle do esc, a esc do gigabyte. Dodam że jak dostałem karte do chodziła 2 dni i było wszystko ok. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość Napisano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2011 Podaj jaka masz resztę sprzętu wraz z MOCĄ I MARKA zasilacza Cytuj Link to post Share on other sites
Łukasz94 3 Napisano 22 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2011 amd Phenom x4 b35 3.7, be quiet dark power 550 w, 4x1 gb kingston hyperx ddr2 , Gigabyte ga ma 770 ud3. Cytuj Link to post Share on other sites
mateuszchester 0 Napisano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2011 Hmm oddaj z powrotem na gwarancję . Artefakty najczęściej wina przegrzania karty , błędów kości pamięci na niej zawartych. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość Napisano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2011 ja bym tez oddał na gwarancje ale tak nagraj film frapsem czy czymś jak wywala artefakty żebyś miał dowód na to ze karta jest uwalona tak ludzie robią by spece z serwisu nie wciskali im kitu ze karta jest dobra, Cytuj Link to post Share on other sites
Łukasz94 3 Napisano 23 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2011 to tak też tak zrobię, tylko nie chce żeby znów ją wysyłali do gigabyte i tak w kółko;/ Mogę się domagać nowej karty ? Cytuj Link to post Share on other sites
Gość Napisano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2011 możesz. Musisz pogadać ze sprzedawca, on ta czy siak musi odesłać do Gigabyta ta kartę Cytuj Link to post Share on other sites
mateuszchester 0 Napisano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2011 Zależy jak to jest u Ciebie ze sklepem , u mnie np jak mi się zepsuła odrazu mi dali nową tak samo miałem z dyskiem , no ale ja tam zakupy robię już dobre 10 lat więc może i dlatego . Co do Ciebie wymienić na nową powinni po 3 naprawie jak się zepsuje . Poczytaj Reg sklepu w którym kupowałeś ową kartę . Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.