Goliathus 0 Napisano 14 Października 2018 Udostępnij Napisano 14 Października 2018 Dzień dobry, Mam problem z połączeniem sieciowym przez WiFi od wczoraj. W trakcie normalnej pracy, po prostu padło połączenie WiFi. Co zrobiłem: Odinstalowałem poprzez menedżer urządzeń sterownik i pozwoliłem poprzez Windows Update zainstalować je ponownie Zainstalowałem wszystkie sterowniki na nowo ze strony Lenovo pod model Dalej nic, porobiłem screeny z menedżera urządzeń, jak i również komunikatu w Windows Update. Dodatkowo zainstalowałem Lenovo Diagnostics Tool Lite w którym w ogóle nie widzi karty sieciowej (screen). Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam, E. Zdjęcia: https://zapodaj.net/9ca66a9861281.png.html https://zapodaj.net/589c6178b586f.jpg.html https://zapodaj.net/1c546884daeff.png.html https://zapodaj.net/78236d9eeb722.png.html Cytuj Link to post Share on other sites
chrisplbw 407 Napisano 14 Października 2018 Udostępnij Napisano 14 Października 2018 Fn+F5? Cytuj Link to post Share on other sites
Goliathus 0 Napisano 14 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2018 Brakuje klawisza odpowiedzialnego za WiFi. Przejrzałem jeszcze laptop na wszelki czy czasem nie ma jakiegoś przełącznika, ale również takiego brak. Odświeżenie nie pomogło Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.