Skocz do zawartości

TRAGICZNY PHOTOSHOP CS4


Recommended Posts

Jestem grafikiem. Mam procesor q6600 i karte HiS HD4890 ..wiec spoko.. czy jest ktoś komu Cs4 chodzi ok.. myśle tu o lagach przy używaniupędzli..mam najnowsza wersje Photoshopa 11.0.1 i wiem ze powoduje zwolnienia GPU karty..a po wylaczeniu jest ok.. (ale nie tak ok jak w cs3) .. tylko po co dają bajery oparte o karte jak im to nie dziala??

Link to post
Share on other sites

hmm no nie wiem czy akurat tylko te co maja CUDA.. bo czytalem wiele innych watkow na zagranicznych forach i nawet ludzie z NV mieli straszne lagi... czesci pomoglo uaktualnienie do 11.0.1 ale generalnie problem jest ..w preferencjach jak się wylaczy w GPU ..vertical sync to troche pomaga..ale problem jest.. szczegolnie na windach.. kumpel pracuje na macu i wszystko ok ..dlatego jestem ciekawy czy ktos z radeonem na viscie.. miał wszystko ok... i jeszcze jedna kwestia ..co myslicie o clear typie..szczegolnie w dreamwaverze.. moim zdaniem nie da sie na to patrzec

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Sorki za odswieżanie tematu ale mam pytanie dot. Photoshopa i Ati Stream, a tutaj ten temat byl drążony.

Czy na Ati Radku HD 4650 dziala technologia Ati Stream? (Jestem prawie pewny ze tak, ale wole byc napewno pewny :roll: )

Czy jakis Photoshop w ogole moze wykorzystywac moje GPU (obsluguje AtiStream?)

W ogole to sa jakis juz programy obslugujace Ati Stream oprocz tego video konvertera czy cczegostam o nazwie Avivo od Ati/AMD?

Link to post
Share on other sites

Własnie rownolegle odpalalem tego newsa i ten temat. Juz sciagam nowe Catalysty i sprawdze w windows exp index czy jakos tak czy wyniki sie poprawia :roll: Moze jakims benchmarkiem tez sprawdze, ale najlepiej testowac w naturalnym srodowisku a wiec dla mnie w grach ;D