quaraz123 16 Napisano 27 Maja 2018 Udostępnij Napisano 27 Maja 2018 (edytowane) Witam, jakies 10 miesiecy temu kupilem myszke logitech g203 na allegro od xkom ale od jakiegos czasu lewy przycisk szwankuje (jedno kliknięcie zalicza jako dwa oraz zacina podczas strzelania np) I teraz pytanie, czy reklamować tą myszke przez xkom czy odrazu przez strone logitecha? jak będzie szybciej i korzystniej? dzieki za odp. Edytowane 27 Maja 2018 przez quaraz123 Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 27 Maja 2018 Udostępnij Napisano 27 Maja 2018 Reklamuj tam gdzie kupiłeś. Sprawdź również warunki gwarancyjne,co jest opisane na stronie. Możesz też do nich zadzwonić i zapytać jak lepiej i szybciej... Cytuj Link to post Share on other sites
michalj82 9 Napisano 29 Maja 2018 Udostępnij Napisano 29 Maja 2018 Z tego co się orientuję to Logitech z reklamacją kieruje do punktu zakupu. Cytuj Link to post Share on other sites
slo1q 337 Napisano 30 Maja 2018 Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 Najpierw walisz do sklepu. Sam w x-kom reklamowałem logitecha 3 razy (mx master), pierwsze dwa razy dzień później wysyłali nową, po trzecim razie oddali kasę. Cytuj Link to post Share on other sites
tidies 6 Napisano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2018 A ja z kolei reklamowałem G203 bo po miesiącu już miałem gładki plastik na myszce i właściwie lustro. Nie wiem jakaś wada fabryczna, słabszy plastik się trafił i napisałem prosto do Logitecha na support do działu reklamacji, gwarancji. Po 4-5 dniach miałem drugą myszkę z magazynu w Holandii. Pełny profesjonalizm ogółem, nie zlewają klienta. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2018 U mnie też Logitech zachował się elegancko,mimo,że nie miałem nawet dowodu kupna. Przysłali mi nową... Cytuj Link to post Share on other sites
maxellxl 55 Napisano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2018 Znany problem w logitechu...dwuklik albo "wrażliwy scroll"....w kilku roznych myszkach logszajsu to mialem i tej marce juz podziekuje. Serwis naprawił mojego byłego Anywhera...miesiac pozniej problem powrócił ale juz po gwarancji było. Cytuj Link to post Share on other sites
Leminairre 515 Napisano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2018 Nigdy nie oceniam po jednym, dwóch modelach - byłoby to irracjonalne, każdy powinien o tym pomyśleć. Anywhere czy MX Master od zawsze były pełne problemów. Tak, tak... wiem ile Logitech za nie głosi, kompletnie nieuzasadniona kwota, mimo wszystko to aktualnie pionier w myszach. G203 jest niesamowicie udaną konstrukcją (cena odgrywa ogromną rolę, przynajmniej tutaj Logitech nie zrobił cyrku), podobnie jak G403, która zajmuje ścisłą czołówkę wszelakich myszy przeznaczonych pogrywania. Ot, każda marka ma swoje dna - jeżeli myślisz, że budowa Anywhere to crap, musiałeś nie mieć headsetu Logitecha w dłoniach : ) Cytuj Link to post Share on other sites
ezzio 119 Napisano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2018 u nas daliśmy jednego g403 na gwarancję z latającym scrollem to w serwisie naprawili elegancko (chyba kółko wymienili na lepiej psujące) i oddali ten sam egzemplarz, niemniej ślizgacze musieli odlepiać i chociaż całkiem nieźle to odlepili i przylepili to czuć było zmiany w ślizgu, ale bez problemu support logitecha dosłał zapasowe nowe ślizgi. w przypadku jak masz np. latajacy scroll i do tego np. nierówno działające przyciski to wtedy Ci dają nową sztukę Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.