Skocz do zawartości

Pomoc w wyborze klawiatury


Recommended Posts

Cześć!
Co prawda jeszcze nie zbieram się kupna nowej klawiatury, ale wiem, że prędzej czy później mnie to czeka, chcę się więc zorientować w rynku, cenach i tak dalej.

Obecnie korzystam z Cougara 200k i mam z nią wiele problemów. Doceniam w niej to, że jest stosunkowo cicha natomiast dużym minusem jest fakt, że praktycznie nie da się wyjąć klawisza, żeby jej jakoś nie uszkodzić. 

 

Szczerze zastanawiam się nad klawiaturą mechaniczną - sporo piszę, też trochę gram (czysto rekreacyjnie), ale klawiatura jest de  facto moim narzędziem pracy. 

Jeśli chodzi o mechaniki - jestem zupełnym laikiem. Wiem mniej więcej o co chodzi, ale nie wiem czy się charakteryzuje dany przełącznik i który powinienem wybrać pod siebie. 

 

Jeśli chodzi o wymagania: Klawiatura musi być podświetlana, najchętniej z podświetleniem RGB, które można sobie zaprogramować. Ponadto chciałbym kupić klawiaturę wytrzymałą, która przeżyje ze mną przynajmniej kilka lat.

 

Jak patrzyłem na klawiatury na morele w oko wpadła mi ta: https://www.morele.net/klawiatura-corsair-k70-lux-cherry-mx-red-ch-9101020-na-950487/

 

W zasadzie jedyne co mi przeszkadza to enter, nie przepadam za tymi krótkimi, jednak do tego byłbym w stanie się przyzwyczaić. Tak czy inaczej - proszę o pomoc.

 

Specjalnie nie określam budżetu, to nie jest coś, na czym chciałbym oszczędzić. Wstępnie uznajmy, że nie chciałbym wydać więcej niż 500-550 zł.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor