kootlett 4 Napisano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2018 05.01.2018 dokonałem zakupu na Banggood.com, wybrałem płatność przez DotPay i zapłaciłem od razu. Kasa z mojego konta zniknęła i dosłownie wyparowała gdzieś po drodze, a konkretnie na drodze DotPay->Banggood. Status na Banggod ciągle mam "Payment Pending", kontaktowałem się z supportem podając numer płatności DotPay i twierdzą, że taka płatność nie miała miejsca. Kontaktowałem się też z DotPay i twierdzą, że pieniądze ode mnie do nich wpłynęły (czyli z mojej strony jest wszystko OK) i zostały przekazane na rachunek odbiorcy - Banggod - który twierdzi, że ich nie otrzymał! Jakaś paranoja normalnie, kasa wyparowała po drodze. Napisałem kolejnego maila do DotPay z prośbą o interwencję, podając im mój numer zamówienia z Banggood i prosząc o wyjaśnienie sprawy ale szczerze nie wiem czy mogę z ich strony liczyć na jakąś realną pomoc. Miał ktoś jakiś podobny przypadek? Jest jakaś szansa na to że hajs jednak się odnajdzie czy raczej pora pogodzić się z tym że wtopiłem i nic się nie da zrobić? 1 Cytuj Link to post Share on other sites
gumiz 0 Napisano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 Mam ten sam problem, tyle że płatność z 11.01.2018 r. Sam mam sklep z systemem dotpay i często jest tak, że płatności trzeba potwierdzać w panelu ręcznie, mimo że powinno się to robić automatycznie. Napisałem do dotpay i do banggood, i również jedni odsyłają mnie do drugich, z tym że faktycznie banggood po około 10 mailach wysłał mi screenshot ze statusem dotpay i wygląda to tak jakby płatność do nich w ogóle nie dotarła. Jeżeli możesz podeślij numer zamówienia, wspomnę im w mailu że nie tylko ja mam ten problem może coś to da i ktoś się pofatyguje, bo mają wielki problem żeby skontaktować się z dotpayem w tej sprawie. Sam sklep banggood jest raczej wiarygodny i nie mają na celu oszustwa, wydaję mi się że mają od niedawna dotpay i nie mają pojęcia że niektóre płatności się zawieszają z niewiadomej przyczyny. Cytuj Link to post Share on other sites
kootlett 4 Napisano 16 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 Wczoraj po raz drugi wysłałem do banggood maila z numerem zamówienia i numerem PSP płatności DotPay z prośbą o ponowną weryfikację i ufff, na szczęście dzisiaj rano dostałem maila z odpowiedzią, że pieniądze jednak są. DotPay wysyła właśnie tylko numer PSP płatności i datę zaksięgowania, na kontakt DotPay->Banggood raczej nie ma co liczyć, bo mimo mojej prośby piszą tylko, że należy kontaktować się bezpośrednio z odbiorcą przelewu i powoływać się właśnie na numer PSP. Także po 11 dniach od wykonania płatności wszystko u mnie zakończyło się OK, tylko tak jak mówisz - to powinno się robić automatycznie, a ja łącznie do jednych i drugich napisałem 10 maili za każdym razem czekając przynajmniej dzień-dwa na odpowiedź. Teraz status mojego zamówienia to "processing" więc powinno być już z górki. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 @up - duże cło płacisz ? Cytuj Link to post Share on other sites
kootlett 4 Napisano 16 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2018 Przedmiot który kupiłem to rejestrator Viofo A119v2 z GPS, zapłaciłem chyba około 262pln więc cła nie będzie, bo poniżej 150 euro wartości chyba nie ma? Zresztą ewentualne cło to nic nie znaczące grosze, gorzej jak VAT dorzucą na granicy, ale nawet jeśli to i tak wyjdzie za rejestrator ze 150pln taniej niž gdybym kupował u nas w kraju, więc się opłaca. Dopłaciłem też 2$ do wysyłki Priority Direct Mail która ponoć sprawia, że szanse na dodatkkwe koszta na granicy znacznie maleją. Kiedyś zamówiłem z Aliexpress YI 4K za 580pln jakąś zwykłą pocztą z trackingiem i nie było ani cła ani VATu, więc ponownie liczę w tej kwestii na trochę szczęścia. Cytuj Link to post Share on other sites
gumiz 0 Napisano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2018 Jak wygląda numer PSP ? rozumiem że to nie numer transakcji w formacie M1234-5678 ? Cytuj Link to post Share on other sites
kootlett 4 Napisano 17 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2018 Nie, to nie ten. To 16 cyfrowy numer, same cyfry. Cytuj Link to post Share on other sites
gumiz 0 Napisano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2018 Ok, przesłałem im, zobaczymy czy pomoże. Gdyby odpisali że dalej nie ma płatności podałbyś mi na privie swój numer zamówienia ? napisałbym żeby sprawą zajęła się ta sama osoba co twoją, ale póki co poczekam na odpowiedź. Cytuj Link to post Share on other sites
Olshaq1989 0 Napisano 16 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2019 (edytowane) Witam. Chciałbym zapytać jak przebiegły wasze transakcję. Mam ten sam problem i już nie Wien co skośnookim napisac Edytowane 16 Lipca 2019 przez Olshaq1989 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.