MaksinPL 0 Napisano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 (edytowane) 2 dni temu kupiłem router firmy asus. a jego celem było pociągniecie ze starego mieszkania internetu wszystko kupione podłączone ale pisze mi na kompie brak dostępu do internetu podczas konfiguracji pisze mi sprawdź czy kabel sieciowy jest podłączony do WAN jest podłączony i nie świeci się dioda która wskazuje połączenie z internetem na routerze. Edytowane 31 Grudnia 2017 przez MaksinPL Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 Na pewno podaj model routera i nazwę dostawcy Internetu. Przewód sieciowy podłączyłeś pod port WAN zgodnie z sugestią? Cytuj Link to post Share on other sites
MaksinPL 0 Napisano 31 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 Na pewno podaj model routera i nazwę dostawcy Internetu. Przewód sieciowy podłączyłeś pod port WAN zgodnie z sugestią? router TP-LINK TL-WR845N dostawca Netia Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 2 dni temu kupiłem router firmy asus router TP-LINK TL-WR845N ?? Czy chcesz połączyć ze sobą dwa routery? TP Link nie posiada modemu ADSL, więc łącza po tradycyjnej linii telefonicznej nie uda się do niego podłączyć (patrz podobny wątek sprzed kilku dni http://forum.benchmark.pl/topic/256842-router-netgear-d6200b-problem/).TL-WR845N nadaje się do wykorzystania z kablówką. Uzupełnij interpunkcję w pierwszym poście. Cytuj Link to post Share on other sites
MaksinPL 0 Napisano 31 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 ?? Czy chcesz połączyć ze sobą dwa routery? TP Link nie posiada modemu ADSL, więc łącza po tradycyjnej linii telefonicznej nie uda się do niego podłączyć (patrz podobny wątek sprzed kilku dni http://forum.benchmark.pl/topic/256842-router-netgear-d6200b-problem/).Nadaje się do wykorzystania z kablówką. Uzupełnij interpunkcję w pierwszym poście. to jest moj drugo router dzisiaj go kupilem bo miaem router z asusa i myslalem ze jest zepsuty i kupilem dzis ten a na tamtym to samo jego model to ASUS N12+ ?? Czy chcesz połączyć ze sobą dwa routery? TP Link nie posiada modemu ADSL, więc łącza po tradycyjnej linii telefonicznej nie uda się do niego podłączyć (patrz podobny wątek sprzed kilku dni http://forum.benchmark.pl/topic/256842-router-netgear-d6200b-problem/).TL-WR845N nadaje się do wykorzystania z kablówką. Uzupełnij interpunkcję w pierwszym poś ciagne internet od routera na siec telefoniczna jeszcze ciagnie jedna osoba od tego routera ja jestem 2 ktory ciagnie Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 W danym momencie może być podłączony tylko jeden router (lub modem) do linii abonenckiej. Chcąc mieć internet, łączysz się portami LAN przewodem sieciowym (popularna skrętka) z routerem, który jest jako jedyny podłączony pod linię telefoniczną. Portu WAN w tym wypadku nie wykorzystujesz, a komunikat wspomniany w poście #1 ignorujesz. Musisz wyłączyć także serwer DHCP w sposób opisy w poradniku przypiętym na górze działu http://forum.benchmark.pl/topic/229991-poradnik-jak-u%C5%BCy%C4%87-routera-jako-access-point/ W przypadku TP-Linka ustawiasz opcje DHCP Server na Disabled Dodatkowo zadbaj o to, aby każde urządzenie w sieci miało indywidualny adres IP. Nowy router nie może się dublować adresem IP z aktualnymi urządzeniami. W razie potrzeby adres IP zmienisz tutaj: Nowy TP-Link będzie przekazywał internet, który będzie udostępniał aktualny router podłączony do linii tel. Dodatkowo zapewni rozsył sieci WiFi. Cytuj Link to post Share on other sites
MaksinPL 0 Napisano 31 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 W danym momencie może być podłączony tylko jeden router (lub modem) do linii abonenckiej. Chcąc mieć internet, łączysz się portami LAN przewodem sieciowym (popularna skrętka) z routerem, który jest jako jedyny podłączony pod linię telefoniczną. Portu WAN w tym wypadku nie wykorzystujesz, a komunikat wspomniany w poście #1 ignorujesz. Musisz wyłączyć także serwer DHCP w sposób opisy w poradniku przypiętym na górze działu http://forum.benchmark.pl/topic/229991-poradnik-jak-u%C5%BCy%C4%87-routera-jako-access-point/ W przypadku TP-Linka ustawiasz opcje DHCP Server na Disabled Dodatkowo zadbaj o to, aby każde urządzenie w sieci miało indywidualny adres IP. Nowy router nie może się dublować adresem IP z aktualnymi urządzeniami. W razie potrzeby adres IP zmienisz tutaj: Nowy TP-Link będzie przekazywał internet, który będzie udostępniał aktualny router podłączony do linii tel. Dodatkowo zapewni rozsył sieci WiFi. zrobilem to tak jak napisales lecz dalej jest wifi z wykrzyknikiem w zoltej ramce Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 Czyli podsumowując - połączyłeś obydwa routery z wykorzystaniem portów LAN, zmieniłeś adres IP na inny (lub upewniłeś, że adresy urządzeń się nie duplikują) i wyłączyłeś serwer DHCP? Nie cytujemy w całości postu bezpośrednio poprzedzającego, Cytuj Link to post Share on other sites
MaksinPL 0 Napisano 31 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 Czyli podsumowując - połączyłeś obydwa routery z wykorzystaniem portów LAN, zmieniłeś adres IP na inny (lub upewniłeś, że adresy urządzeń się nie duplikują) i wyłączyłeś serwer DHCP? Nie cytujemy w całości postu bezpośrednio poprzedzającego, wszystko to zrobilem Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 Wykonaj więc w wierszu poleceń (CMD) komendę ipconfig /all >> %userprofile%/desktop/log.txt - po podłączeniu do TP-Linka skonfigurowanego w w/w sposób i po podłączeniu bezpośrednio pod router, który oferuje dostęp do internetu. Obydwa logi udostępnij tutaj lub na wklej.org. Plik będzie na pulpicie. Cytuj Link to post Share on other sites
MaksinPL 0 Napisano 31 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 wpisalem w cmd po ipconfigu to :/all >> %userprofile%/desktop/log.tx i jest tylko jeden log na pulpicie a jak odpalam loga za pomoca notatnika nic nie ma jak jest jakis poradnik na yt prosilbym o niego Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 Skopiuj w całości komendę napisaną kursywą i wklej w CMD. Najpierw przy połączeniu w jeden sposób, potem pod TP-Link. Drugi raz wykonując komendę możesz wpisać ipconfig /all >> %userprofile%/desktop/log2.txt Wtedy pojawi się drugi plik, zamiast zastępować poprzedni. Cytuj Link to post Share on other sites
MaksinPL 0 Napisano 31 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 pod router tp link w tym logu nic nie ma Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 Wstaw więc ten, który będzie z aktualnego routera na którym działa internet. Cytuj Link to post Share on other sites
MaksinPL 0 Napisano 31 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 tak, poza tym zrobilem cos takiego ale jak bedzie trzeba to zrobie to co mi mowiles https://imgur.com/a/wCBeg ja teraz dzialam na kablu ktory jest podpiety z tamtego routera po podlaczeniu kabla do routera pokazuje mi sie to co mowilem a poczatku Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 W tym momencie byłeś podłączony do jakiejś z sieci WiFi? Udostępnij log z ipconfig o którym pisałem. Cytuj Link to post Share on other sites
MaksinPL 0 Napisano 31 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 w tym momencie jestem podpiety do tego kabla ktory ma isc do tego routera kabel lan jesli sie nie myle log z podpietego kabla do kompa http://wklej.org/id/3333051/ Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 Możesz spróbować ustawić na Tp-Linku adres IP na 192.168.1.220 zamiast 192.168.0.8 jak na obrazku: Cytuj Link to post Share on other sites
MaksinPL 0 Napisano 31 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 a tera niem wiem co sie stalo nie moge wejsc w konfiguracje routera Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 Aktualny adres routera jest taki na jaki został zmieniony, czyli najpewniej 192.168.0.8 zamiast domyślnego 192.168.0.1. Cytuj Link to post Share on other sites
MaksinPL 0 Napisano 31 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 niestety dalej to samo MOZE ZROBIC JESZCZE RAZ SCREENA Z DIAGNOSTYKI ? Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 Zadzwoń do dostawcy i pogadaj. Cyba,że chcesz się "podpiąć",to nie dzwoń.... Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 Po podłączeniu kabla sieciowego do portu LAN pojawia się kontrolka na przednim panelu na obu routerach? Cytuj Link to post Share on other sites
MaksinPL 0 Napisano 31 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 niestety dalej to samo MOZE ZROBIC JESZCZE RAZ SCREENA Z DIAGNOSpodpialem tamten router Zadzwoń do dostawcy i pogadaj. Cyba,że chcesz się "podpiąć",to nie dzwoń.... nie ma sensu podpialem tamten routr asus i pisze mi status internet;KABEL SIECIOWY ODLACZONY JAK SIE PODLLACZY TO PISZE ROZLACZONO na moim tp linku swieci sie i na tamtym nie wiem bo mieszkaniec tamtego routera spi nie bede go budzil prosilbym o przyjecie hipoteze ze swieci sie na 2 routerach i ze sie nie swieci od ktorego ciagne Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2017 Jeśli kontrolka się świeci to dobry znak. Spróbuj jeszcze wejść do panelu TP Linka i włącz ponownie DHCP ustawiając jako Default Gateway adres routera sąsiada czyli 192.168.1.1. Jako adres DNS możesz podać IP: 62.233.233.233. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.