JAPONIEC 0 Napisano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2017 Od kilku dni mój internet strasznie wolno chodzi. Kiedy już przekraczam limit mam minimum 2mb/s. Chce pobrać grę na steam od 3 dni ale mój internet na to nie pozwala gdyż jego szybkość spadła z normalnych 2mb/s do 50kb/s jak w tytule. Operator: Cyfrowy Polsat / Plus internet jest podłączony do komputera pod kabel ethernet Komputer jest stacjonarny Problem trwa od 3 dni lub nawet dłużej (dzień przed tym problemem mialem zamiast 2mb/s 600kb/s) Witryny też długo się ładują. Proszę o szybką pomoc jeżeli zapomniałem podać jakiejś informacji lub dałem nie te tagi co powinienem proszę dać znać. Cytuj Link to post Share on other sites
ragon 456 Napisano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2017 hmm, może limit danych wykorzystałeś? Cytuj Link to post Share on other sites
JAPONIEC 0 Napisano 26 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2017 Napisałem że jak wykorzystuje to mam 2mb/s jak nie mam wykorzystanego to mam nawet 8mb/s. Cytuj Link to post Share on other sites
arronn 15 Napisano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2017 Przełącz na lte Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2076 Napisano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2017 I zadzwoń do operatora. Cytuj Link to post Share on other sites
JAPONIEC 0 Napisano 26 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2017 Przełącz na lte Można jaśniej ? I zadzwoń do operatora. Jutro to zrobię dziś niestety nie mam jak. Cytuj Link to post Share on other sites
ragon 456 Napisano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2017 @up co do LTE, podaj w jakiej miejsowości/wioski łączysz się z netem. Cytuj Link to post Share on other sites
JAPONIEC 0 Napisano 27 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2017 @up co do LTE, podaj w jakiej miejsowości/wioski łączysz się z netem. Mieszkam na wsi Żuki ale zwykle było 2mb/s jak pisałem powyżej (chyba że jeszcze nie skończył się limit to najwięcej 8mb/s) Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2017 2. W celu umożliwienia wszystkim Abonentom ciągłości dostępu do sieci, Cyfrowy Polsat stosuje zasady Fair-Usage-Policy („FUP”). Celem FUP jest zapewnienie każdemu z Abonentów możliwości korzystania z usługi niezależnie od obciążenia sieci spowodowanego przesyłaniem i pobieraniem znacznych ilości danych przez innych użytkowników sieci. Realizowane jest to poprzez przydzielanie odpowiednich wartości parametrów dostępu do sieci telekomunikacyjnej zgodnie z rosnącym zużyciem danych. 3. [...] 4. W przypadku wysokiego zużycia danych, powodującego przeciążenie sieci, Cyfrowy Polsat w celu eliminowania nadużyć i zapewnienia powszechnej dostępności oraz wysokiej jakości działania sieci, zastrzega sobie w ramach FUP możliwość czasowej zmiany (do nowego Okresu rozliczeniowego) parametrów technicznych transmisji danych poprzez obniżenie prędkości transmisji danych do poziomu 32 kb/s określonego w Cenniku. Sprawdź swój regulamin świadczenia usługi. Jeśli znajdziesz podobne zapisy, operator ma w pełni prawo zwolnić ci internet praktycznie do nieakceptowalnych prędkości. Wszystko zgodnie z warunkami, na które zgodziłeś się podpisując umowę. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.