CrisPell 4668 Napisano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2017 (edytowane) Otóż mojej siostrze uszkodzeniu uległy Superlux HD681 EVO MKII i jest to raczej typowa usterka dla tego modelu mianowicie oberwany wtyk jack przy samej obudowie co przejawia się zniekształconym dźwiękiem. I jak sprawdziłem wystarczy to skleić do kupy,aby znów działały. Ale w myśl, że są one na gwarancji to może lepiej byłoby je wysłać? Tylko nie wiem tak naprawdę czy ta usterka nie zostanie uznana za mechaniczną czyli nie obejmowaną w gwarancji. Co waszym zdaniem lepiej zrobić? - Naprawiać na własną rękę, - Wysyłać na gwarancję/rękojmię Oto zdjęcia uszkodzenia: Świetna po prostu niespodzianka na święta same słuchawki nie mają nawet pół roku. Edytowane 23 Grudnia 2017 przez CrisPell Cytuj Link to post Share on other sites
adivxv 2858 Napisano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2017 Ale w myśl, że są one na gwarancji to może lepiej byłoby je wysłać? Gwarancja nie obejmuje uszkodzony fizycznie sprzęt przez użytkownika. Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4668 Napisano 23 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2017 Gdzie znajdę kogoś kto mógłby zrobić takie cudo: http://static.pokazywarka.pl/bigImages/6878577/19181766.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2017 A ja kiedyś reklamowalem peknieta łopate. Uznali! Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4668 Napisano 23 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2017 (edytowane) Skoro sklep rozpatruje tą gwarancję to chyba wezmę napiszę po prostu do nich maila wraz z zdjęciem usterki i zobaczę co napiszą. @up Ty tak poważnie? Edytowane 23 Grudnia 2017 przez CrisPell Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2017 Poważnie. A przecież mogli powiedzieć ze uszkodzenie mechaniczne. Nie wszyscy próbują zrzucić winę na użytkownika. Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4668 Napisano 2 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2018 Typowe dla sklepu. Nie przeczytali nawet co mam do powiedzenia i odpisali regułkę jak zgłosić reklamację. Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2018 Oni i tak to do serwisu producenta przekażą i będą się opierali na jego decyzji. Cytuj Link to post Share on other sites
ADR15 255 Napisano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2018 Ja już mam 3 parę tych "superluxonów", tylko czarne. W dwóch pierwszych pękł mi pałąk i mi wymienili dwa razy na nowe. Tylko był to niemiecki Thoman. Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4668 Napisano 5 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 (edytowane) No i to tyle w temacie. Nic nie warta gwarancja, bo co niby obejmuje skoro każde uszkodzenie będzie uznane za mechaniczne. Brak słów. Edytowane 5 Stycznia 2018 przez CrisPell Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 A zapytaj bezpośrednio serwis Superluxa. Kontrolnie można by też wysłać sprawę do UOKiK - tylko obawiam się, że bez opinii biegłego się nie obejdzie a to jest niestety nie opłacalne. Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4668 Napisano 5 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 A zapytaj bezpośrednio serwis Superluxa. Kontrolnie można by też wysłać sprawę do UOKiK - tylko obawiam się, że bez opinii biegłego się nie obejdzie a to jest niestety nie opłacalne. A podałbyś jakieś namiary? Bo w przypadku Superlux nie jest dla mnie to tak oczywiste. Raczej rzecznik praw konsumenta. UOKiK raczej zajmuje się grubszymi sprawami (zbiorowe pozwy itp.) Kolejna sprawa, że nie widzi mi się bawić w pisemka, odwiedzanie rzecznika jak mówimy o rzeczy za raptem 120zł. Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 Rzecznika nie trzeba odwiedzać - wystarczy wysłać maila, jego miałem na myśli a nie UOKIK. Namiarów na serwis nie mam, powinieneś mieć informację o importerze na opakowaniu. Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4668 Napisano 5 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 Namiarów na serwis nie mam, powinieneś mieć informację o importerze na opakowaniu. Rzecz w tym, że z istotniejszych informacji jest jedynie numer seryjny słuchawek, a informacji o importerze nic. Cytuj Link to post Share on other sites
neckol 190 Napisano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2018 Mi jak poszedł "dzyndzel" po prostu przylutowałem nowy kabel na stałe i działa do dzisiaj, czyli praktycznie od samego początku superluxów co się u nas pojawiły - jakiś sklep muzyczny sprowadzał z chin . Warto usztywniać ten ogonek, bo konstrukcja nieprzemyślana, no ale co zrobisz... Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2018 Rzecz w tym, że z istotniejszych informacji jest jedynie numer seryjny słuchawek, a informacji o importerze nic. A to ie ładnie. Wg prawa taka informacja powinna być na opakowaniu. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.