misterx 1 Napisano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2017 (edytowane) Witam,Mam pytanie do bardziej opcykanych kolegów w Gwarancjach WD.Mam sobie taki dysk WD30PURX. Po wpisaniu nr seryjnego wyskakuje mi:" WCC4N4FCNP3P Poza obszarem WD30PURX WD Purple Na to miast po zarejestrowaniu dysku dostaję takie coś : Data rejestracji grudzień 15, 2017 Data gwarancji wrzesień 24, 2019 Numer seryjny # WCC4N4FCNP3P Produkt WD Purple 3 TB WD30PURX-64P6ZY0 Pytanie brzmi: Czy jak będę reklamował to potrzebuję paragonu / faktury czy wystarczy zwykłe odesłanie dysku. Edytowane 15 Grudnia 2017 przez misterx Cytuj Link to post Share on other sites
cru5h 90 Napisano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2018 (edytowane) Z tego co się orientuję gwarancja dysku biegnie od daty produkcji, wówczas nie trzeba dowodu zakupu lub od daty zakupu po jego rejestracji. Tzn. rejestrujesz na stronie dysk po numerze seryjnym i z daną datą zakupu. Przy rejestracji I późniejszej reklamacji potrzebny jest dowód zakupu. Z tego co wiem to i tak oddajesz dysk na reklamację do resellera a on wysyła do producenta. Najprościej napisać maila do WD albo poszukać warunków gwarancji na stronie producenta. Edytowane 5 Stycznia 2018 przez cru5h Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.