Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

Mam pytanie do bardziej opcykanych kolegów w Gwarancjach WD.
Mam sobie taki dysk WD30PURX. Po wpisaniu nr seryjnego wyskakuje mi:

" WCC4N4FCNP3P  Poza obszarem       WD30PURX  WD Purple

 

Na to miast po zarejestrowaniu dysku dostaję takie coś :

 

Data rejestracji grudzień 15, 2017
Data gwarancji wrzesień 24, 2019
Numer seryjny # WCC4N4FCNP3P
Produkt WD Purple 3 TB   WD30PURX-64P6ZY0

 

 

Pytanie brzmi: Czy jak będę reklamował to potrzebuję paragonu / faktury czy wystarczy zwykłe odesłanie dysku.

Edytowane przez misterx
Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Z tego co się orientuję gwarancja dysku biegnie od daty produkcji, wówczas nie trzeba dowodu zakupu lub od daty zakupu po jego rejestracji. Tzn. rejestrujesz na stronie dysk po numerze seryjnym i z daną datą zakupu. Przy rejestracji I późniejszej reklamacji potrzebny jest dowód zakupu.

Z tego co wiem to i tak oddajesz dysk na reklamację do resellera a on wysyła do producenta.

 

Najprościej napisać maila do WD albo poszukać warunków gwarancji na stronie producenta.

 

Edytowane przez cru5h
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...