Bimbo 5 Napisano 21 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2017 Cześć wszystkim oddałem na gwarancje moją płytę Asus Sabertooth 990 x R 2.0 uszkodzona karta dzwiękowa niestety płyta ma prawie 5 lat więc była na końcu gwarancji niestety asus nie jest wstanie naprawić a nowej nie mają , chcą oddać pieniądze jaką miała wartość 5 lat temu . Pytanie czy jest szansa na coś więcej jestem bez płyty bo ją zutylizowali a chciałem mieć taką samą jak miałem. Czy jest szansa na coś więcej . Dzięki za pomoc Cytuj Link to post Share on other sites
michalschulz1 210 Napisano 21 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2017 Po pierwsze nie ma czegoś takiego jak "zutylizowali" - to Twoja własność. Po drugie bierz kasę z pocałowaniem ręki. Jeśli będziesz miał ochotę, to kupisz sobie identyczną płytę o wiele taniej, a jak nie, to coś nowego. Cytuj Link to post Share on other sites
Bimbo 5 Napisano 21 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2017 Po pierwsze nie ma czegoś takiego jak "zutylizowali" - to Twoja własność. Po drugie bierz kasę z pocałowaniem ręki. Jeśli będziesz miał ochotę, to kupisz sobie identyczną płytę o wiele taniej, a jak nie, to coś nowego. Właśnie oni dają kase za nią bo bym ją wziął z powrotem ale chyba nie da rady ( ona działa normalnie ) Cytuj Link to post Share on other sites
Teshi 54 Napisano 21 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2017 (edytowane) Teoretycznie zutylizowali ponieważ serwis w którym reklamował płytę dany sklep, kontaktował się z producentem, ten w takim wypadku stwierdził zwrot kosztów stara płyta do utylizacji, elektroero-złom. W praktyce producent zwraca klientowi kwotę za zakupiony przedmiot, serwis zostaje z w tym wypadku działającą w jakimś stopniu płytą główną którą sprzedają na rynku wtórnym, tak działają serwisy w Polsce. Przy oddawaniu karty na gwarancje musiałeś się gdzieś zgodzić na jakieś czynności: naprawa/wymiana na nową/zwrot kosztów; gdzie wymianę na nową sklepy/serwisy rożnie nad interpretują w jednym wypadku dostaniesz nowy produkt w cenie zakupu starego o podobnych lub lepszych parametrach, a w innym wypadku zwrot kosztów bo po prostu stwierdzą że nie produkują już takich kart. Jeśli na formulażu gwarancyjnym zaznaczymy trzy opcje zależy to od serwisu/producenta co odbierzesz z gwarancji. U mnie w przypadku reklamacji honora 7 w MM było trochę odwrotnie miała być naprawa dopłaciłem 170 do nowej obudowy (zadzwonili czy się zgadzam bo miałem ponieść wtedy koszty) bo niby uszkodzenie mechaniczne. serwis od producenta dostał honora 8 na wymianę gwarancyjną. Mi dali nowszy model telefonu w cenie podobnej do mojego telefonu w dniu zakupu. A serwis zarobił na tym 2x dostał 170 pln na nową obudowę, a telefon zapewne poszedł na rynek wtórny lub na części, obudowę być może już mieli więc może udało im się naprawić gniazdo sim z którym też był problem. Dlatego z urządzeń które posiadają w jakimś stopniu dane warto przed oddaniem na gwarancje usuwać dane bo nie wiadomo gdzie trafią, czy serwis je wykasuje i czy nie trafią do kogoś przypadkiem, na szczęście u Ciebie to tylko p.główna więc danych tam jako takich nie ma. ja na szczęście telefon wyczyściłem i przywróciłem do ustawień domyślnych więc pozostałość jako taka danych na telefonie mogła być znikoma jeśli ktoś by je próbował odzyskać. Edytowane 21 Listopada 2017 przez Teshi Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.