Junior123 0 Napisano 21 Października 2017 Udostępnij Napisano 21 Października 2017 Witam, czy jest możliwość wejścia na stronę 192.168.x.x bez resetowania routera ? Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 21 Października 2017 Udostępnij Napisano 21 Października 2017 Do panelu administracyjnego powinieneś dostać się wpisując adres IP routera i autoryzując się hasłem i loginem. Cytuj Link to post Share on other sites
Junior123 0 Napisano 21 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2017 No właśnie jak wchodzę na stronę 192.168.1.1 to nie chce się załadować. "Ta witryna jest nieosiągalna" Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 21 Października 2017 Udostępnij Napisano 21 Października 2017 Może adres jest zmieniony lub już fabrycznie inny np 192.168.0.1. Możesz odpalić skaner sieciowy np Advanced IP Scanner, który powinien pomóc ustalić właściwy adres routera. Cytuj Link to post Share on other sites
Junior123 0 Napisano 21 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2017 Według tego programu ip routera jest 192.168.1.1 Cytuj Link to post Share on other sites
czesiekzdom 23 Napisano 21 Października 2017 Udostępnij Napisano 21 Października 2017 Spróbuj https://192.168.1.1 Cytuj Link to post Share on other sites
Junior123 0 Napisano 21 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2017 to samo Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 21 Października 2017 Udostępnij Napisano 21 Października 2017 Odłącz Internet od routera i podłącz tylko kabel sieciowy do komputera. Zrestartuj router wyłączając na chwilę zasilanie i spróbuj ponownie. Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2074 Napisano 21 Października 2017 Udostępnij Napisano 21 Października 2017 Ja bym sprawdził adres bramy. Cytuj Link to post Share on other sites
Junior123 0 Napisano 21 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2017 Odłącz Internet od routera i podłącz tylko kabel sieciowy do komputera. Zrestartuj router wyłączając na chwilę zasilanie i spróbuj ponownie. Nie działa Ja bym sprawdził adres bramy. Przecież sprawdzałem, 192.168.1.1 Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2074 Napisano 22 Października 2017 Udostępnij Napisano 22 Października 2017 To teraz to ip przeskanuj skanerem portów i sprawdź na którym stoi serwer http. Cytuj Link to post Share on other sites
Junior123 0 Napisano 22 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2017 Jeżeli dobrze cie zrozumiałem to port tego adresu jest 7547, ale z nim też nie działa Jakieś inne pomysły ? Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2074 Napisano 22 Października 2017 Udostępnij Napisano 22 Października 2017 Reset sprzętowy do zera jedynie. Cytuj Link to post Share on other sites
Junior123 0 Napisano 22 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2017 Szkoda, bo pewnie potem nie będę umiał tego skonfigurować. Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 23 Października 2017 Udostępnij Napisano 23 Października 2017 Jaki dokładnie adres IP dostajesz? Cytuj Link to post Share on other sites
matekow 88 Napisano 23 Października 2017 Udostępnij Napisano 23 Października 2017 Jeśli twój router to TP-Link to prawdopodobnie tylko reset go ożywi. Była seria ataków na routery TP-Link a jeśli nie masz internetu i nie możesz się zalogować do niego to tylko reset do fabryki i ponowna konfiguracja. Cytuj Link to post Share on other sites
Junior123 0 Napisano 23 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2017 Jaki dokładnie adres IP dostajesz? Ze skanu ? 192.168.1.1 Jeśli twój router to TP-Link to prawdopodobnie tylko reset go ożywi. Była seria ataków na routery TP-Link a jeśli nie masz internetu i nie możesz się zalogować do niego to tylko reset do fabryki i ponowna konfiguracja. Faktycznie router jest firmy tp-link ale internet mam, chciałem się tylko dostać na stronę konfiguracji. Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 23 Października 2017 Udostępnij Napisano 23 Października 2017 Chodzi mi o to jaki adres ma komputer. Do sprawdzenia komendą ipconfig. Cytuj Link to post Share on other sites
Junior123 0 Napisano 23 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2017 Po co ci ip mojego komputera ? Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 23 Października 2017 Udostępnij Napisano 23 Października 2017 Jeśli TP link miałby wyłączony serwer DHCP i przydzieleniem adresów zajmowałoby się urządzenie od dostawcy i miałbyś IP z innej puli niż IP routera, to może być to ewentualnym powodem problemów. Wtedy można próbować wpisać ręcznie IP dla komputera np 192.168.1.2. Cytuj Link to post Share on other sites
zdziisek 0 Napisano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2017 Możesz też spróbować wyszukać adres routera (jeżeli jest niestandardowy) tutaj: http://192-168-1-1.pl Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.