PrzemekPSP 54 Napisano 10 Września 2017 Udostępnij Napisano 10 Września 2017 Witam serdecznie. Piszę do was z prośbą o pomoc ponieważ dotknął mnie problem z którym nigdy wcześniej nie miałem do czynienia, posiadam internet światłowód 120mb od Multimedia Polska,wraz z modemem Huawei Huawei EchoLife HG8245G. Problem polega na tym że gdy włączę komputer to nie ma internetu WiFi, urządzenia mobilne nie znajdują sieci. Gdy wyłącze komputerowe od razu łapią sieć i połączenie, system operacyjny Windows 7 professional. Proszę o pomoc Cytuj Link to post Share on other sites
pawelox01 52 Napisano 10 Września 2017 Udostępnij Napisano 10 Września 2017 Wejdz w ustawienia modemu, w przegladarce wpisz 192.168.1.1 albo 192.168.1.0 Login domyslny admin i haslo admin W ustawieniach wifi sprawdz opcje, moze jest cos co powoduje blokade wifi jak komputer jest włączony Cytuj Link to post Share on other sites
PrzemekPSP 54 Napisano 10 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2017 nic własnie tam nie ma Cytuj Link to post Share on other sites
czesiekzdom 23 Napisano 11 Września 2017 Udostępnij Napisano 11 Września 2017 Dhcp na ruterze włączone i ustawiony zakres? Jaki adres dostajesz z rutera na Pc? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.