Black15 28 Napisano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2017 Mimo, iż to forum komputerowe to napewno ktoś pasjonuje się furami. Auta dla studenta, przesiadka z seata cordoby 1998, benzyna Cena: maksymalnie 44-45 tys. Rocznik: max 2-3 lata, przebieg poniżej 50tys. km (Liczę na niską cenę lekko używanego auta) Benzyna i jakieś normalne spalanie, ok. 6litrów w cyklu mieszanym. Raczej krótkie trasy, ale czasami 100km dziennie. Liczę na niezawodność i dobrą jakość. Nadwozie: tylko sedan/limuzyna. Hatchback mi sie nie podoba Moje typy: ford focus mk3, opel astra, c-elysse Mam też pytanie: jak to jest dzisiaj z silnikami, bo ktoś mi odradzał: że do astry min. 115KM i 1,4m3 silnik. Jeżeli któryś z podanych modeli odpada to napiszcie czemu,np. awaryjny, zła opinia silników z rocznika xxxx albo coś innego. Liczę na sensowne propozycje. Cytuj Link to post Share on other sites
Centik 150 Napisano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2017 (edytowane) Rozważ zakup nowego Fiata Tipo 1,4 bo mając tyle $$$ wyjeżdżasz NOWĄ furą z salonu i masz spokój; gwarancja, nie cofany i pewny. może nie ma takiej renomy jak te podane wyżej ale naprawdę nie jest źle poza tym żadnych turbin i solidny prosty silnik 1,4, tani w naprawach i bez problemu można ładować LPG. A jak bym miał wybierać z tych 3 co podałeś to Astra wygrywa. C-elysse i ta francuska elektronika (w starszych Citroenach i Peugeotach padające moduły BSI i przełączniki kierunków kosztujące jak by były ze złota, czujniki położenia wału w dieslach i te "cudowne" koła magnetyczne od nich jak trącisz kluczem to trzeba kupić nowe bo nie zapali) to mnie mdli oni potrafią tak "zoptymalizować" wszystko że do niczego nie da się dostać a naprawy mogą niemile zaskoczyć. Ford też ma wiele wspólnego z Peugeotem/Citroenem często montowali silniki francuskie albo inne podzespoły, często kiepski dostęp do podzespołów. Jeśli nie chcesz nowego Tipo to Astra bo dostęp do wszystkiego nawet ok zabezpieczenie antykorozyjne też ok a nie to co stare ople. Astra w większości silników posiada wtrysk MPI (wielopunkt do kolektora) czyli można zagazować (sekwencja) w przystępnej cenie. Edytowane 28 Sierpnia 2017 przez Centik 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Black15 28 Napisano 29 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2017 Nowy Fiat Tipo to tylko jest 95Km to trochę mało na taką furę(dość dużą).Widać że oszczedzają na wnętrzu i silniku dlatego relatywnie tanie. Co do astry, ile KM żeby nie,,zajechć"silnika zbyt szybko musi mieć, jaka jest taka opinia nt tego auta, jaką konfiguracje najlepiej wybrać. Czy jeżeli auto ma pełną dokumentację z dokumentowanym corocznym przebiegiem to chyba nie można się nadziać? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.