Skocz do zawartości

[MULTI] Crysis - seria


Recommended Posts

Mógł by ktoś porównać na swoim sprzęcie z GF krawędzie bez AA i z FXAA. bo u mnie nie ma żadnej różnicy tak jakby nie działało. W panelu nvidi też włączyłem tą opcje a różnicy żadnej...

 

bo nie ma różnicy wizualnej<jedynie w fps> :D dlatego pisałem że ten wyżej screen to fake

Edytowane przez borax321
Link to post
Share on other sites

NA FX-8350 4,0 GHz, 8GB i  2x 6870 1GB, średnia fps to 53, przy FXAA oraz

 

http://s13.postimage.org/g9gj40g1j/Crysis_3_MP_Open_Beta_2013_01_31_11_48_30_375.png

 
Lecz co mi po tych 53 klatkach skoro gra zrywa, a czasami występuje coś w rodzaju "stop-klatki". Pewnie będzie sytuacja podobna do BF3 że dopiero po licznych aktualizacjach jak i gry, jak i sterowników ta gra potrafi chodzić płynnie na Ultra nawet przy mojej jednej karcie ;) (ostatnio sprawdzałem i miałem ~45 fps na Granicy Kaspijskiej)
Link to post
Share on other sites

 

NA FX-8350 4,0 GHz, 8GB i  2x 6870 1GB, średnia fps to 53, przy FXAA oraz

 

http://s13.postimage.org/g9gj40g1j/Crysis_3_MP_Open_Beta_2013_01_31_11_48_30_375.png

 
Lecz co mi po tych 53 klatkach skoro gra zrywa, a czasami występuje coś w rodzaju "stop-klatki". Pewnie będzie sytuacja podobna do BF3 że dopiero po licznych aktualizacjach jak i gry, jak i sterowników ta gra potrafi chodzić płynnie na Ultra nawet przy mojej jednej karcie ;) (ostatnio sprawdzałem i miałem ~45 fps na Granicy Kaspijskiej)

wgraj nowe stery, z nimi nie ma tego problemu. Jak chcesz to możesz wgrać BETY 13.2 , poprawiają wydajność w CF ...już mówię to n-ty raz w tym temacie ...

Link to post
Share on other sites

hom3r, nowe stery 13.2 poprawiaja mikroprzyciecia i klatkowanie w przypadku dwóch kart.

Ja się zastanawiam nad instalacja 13.2 do HD7870, producent podał " Improves performance up to 15% in high MSAA cases for the Crysis 3 beta release"

Czyli może zwiększyc wydajnośc maksymalnie o 15% w przypadku uzycia MSAA

Link to post
Share on other sites

Pograłem w Crysisa 3 może z 10 min. również mam HD 7870 i na ultra 30 FPS dopiero na medium jest 60 ale i tak są spadki do 40 i takie dziwne smużenie widzę ta gra nie chodzi płynnie tak jakbym się tego spodziewał no ale to beta ..... wątpię żeby finalny produkt był idealny i zrobiona optymalizacja wzorowo niestety dzisiejsze gry są coraz gorsze jeśli chodzi o optymalizację bo producent liczy tylko ojro a zaś to jakoś będzie a na takie bzdety typu że nowe sterowniki podnoszą znacznie wydajność jakiejś gry to ja nie wierze i bajki mogą opowiadać dzieciom ale nie mi. 

Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

DISABLED

 

http://qupload.com/images/disabled.png

 

FXAA

 

http://qupload.com/images/fxaa.png

 

SMAA LOW

 

http://qupload.com/images/smaalow.png

 

SMAA MEDIUM

 

http://qupload.com/images/smaamedium.png

 

SMAA HIGH

 

http://qupload.com/images/smaahigh.png

 

TXAA MEDIUM

 

http://qupload.com/images/txaamedium.png

 

TXAA HIGH

 

http://qupload.com/images/txaahigh.png

 

MSAA LOW

 

http://qupload.com/images/msaalow.png

 

MSAA MEDIUM

 

http://qupload.com/images/msaamedium.png

 

MSAA HIGH

 

http://qupload.com/images/msaahigh.png

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

SMAA nawet na LOW wygląda za********e. Celownik wewnątrz jest wygładzony a trawa wygląda praktycznie jak na MSAA HIGH, jak nie lepiej.

to przejdę SMAA HIGH z tym txaa to porostu jest rozmazany i zabija te nierówności ale najlepiej wyglada SMAA HIGH

 

Osobiście, na tych statycznych zrzutach nie widzę żadnej różnicy pomiędzy poszczególnymi trybami AA. Natomiast widzę ją w trakcie gry podczas ruchu i najbardziej odpowiada mi SMAA :)Chodzi o migotanie krawędzi. W tym trybie jest najmniejsze :)

Edytowane przez Bakak
Link to post
Share on other sites

Powiększ sobie te statyczne rzuty jak dalej nie widzisz różnicy to zmień monitor.

Powiększyłem i na tej podstawie przedstawiłem swoje zdanie. Mówię o tym co widać na pierwszy rzut oka, a nie o maksymalnym powiększaniu zrzutu i jaranie się tym, że jedno czy drugie wygładzanie robi ładniejsze krawędzie. Ma być wydajnie, a krawędzie mają nie migotać, reszty nawet się nie zauważa przy wysokich rozdzielczościach i dynamicznej rozgrywce. Edytowane przez Bakak
Link to post
Share on other sites

U siebie nie zauważyłem praktycznie żadnej różnicy pomiędzy sterownikami 313.96,a wcześniejszymi certyfikowanymi 310.90.Jeśli chodzi o wygładzanie to faktycznie SMAA High to według mnie najlepsza opcja ponieważ obciąża minimalnie kartę graficzną jednocześnie zapewniając wysoki poziom wygładzenia krawędzi :)

Edytowane przez ivanos
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...