Skocz do zawartości

[MULTI] Crysis - seria


Recommended Posts

Według mnie grafika w Crysis 3 jest o niebo lepsza niż ta w części drugiej.Te wszystkie poprawki,teselacja i całe DX11 w dwójce było dodane na siłę ( reakcja graczy ) Same "wypukłości" to nie wszystko.Oprócz tego woda w trójce wygląda w końcu jak należy i strzelając w nią nie ma drastycznych spadków animacji jak to miało miejsce w poprzedniej odsłonie.Dla mnie osobiście dwójka była jakaś taka "plastikowa" i było to czuć z kolei część trzecia pod każdym względem jest graficznym majstersztykiem.Wszystko od projektów map, przez tekstury, efekty świetlne, fizykę,świetne udźwiękowienie-wszystko zasługuje na najwyższe oceny.Falujące trawy,krajobrazy.Na uznanie zasługują też modele postaci, szczególnie Psychola (scena w zawalonym tunelu, latarka, pełno pyłu i jego twarz. Trudno uwierzyć, że to nie render :menda:

Link to post
Share on other sites

Ofc to jest po zainstalowaniu dx11 + Maldo. W zwyklego c2 gralem moze z 20 minut a w wersje z dx11 bez maldo w ogóle.

Co do 3 tak jak pisałem, brakuje tylko wypukłości i byłby miodzio. Bo procz tekstur i wypuklosci to c3 wygrywa graficznie na kazdym polu. Woda w c3 jednak wymaga poprawienia. Jest za rzadka. Przynajmniej ja mam takie dziwne wrażenie. Co do displacement to miałem włączone. No nic, pozostaje czekać aż Maldo zrobi patcha x)

Edytowane przez Synergia
Link to post
Share on other sites
Gość effendi360

 

 

strzelając w nią nie ma drastycznych spadków animacji

 

Drastycznych to nie... takie lekkie tylko :P

 

http://img542.imageshack.us/img542/3645/crysis32013051320222027.jpghttp://img580.imageshack.us/img580/7321/crysis32013051320215447.jpg



TO na 7970 robione.

Link to post
Share on other sites

Woda w c3 jednak wymaga poprawienia. Jest za rzadka. Przynajmniej ja mam takie dziwne wrażenie.

 

 

Nie wiem czy jest za rzadka bo rzadka może być kupa,ale na pewno wygląda o wiele lepiej niż w dwójce :D

 

Drastycznych to nie... takie lekkie tylko :P

 

W części drugiej podczas strzelania w w wodę były dość mocne dropy w trójce tego nie ma pomimo tego że grafika jest bardziej wymagająca ;)

Edytowane przez ivanos
Link to post
Share on other sites

Nie ma tragedii sam pykam w 1080p w ustawieniach Very High ( tylko jedna opcja SHADING jest na HIGH ) plus FXAA i gra się elegancko ;)

 

Wracając do grafiki poniższy filmik mówi wszystko :

 

Edytowane przez ivanos
Link to post
Share on other sites

Dla mnie jest tragedia są otwarte plansze i najlepiej od razu zrobic lock na 30 fps niż miec raz 60 raz 30.

Gra ma tragiczną optymalizację nie dziwię się że pokazy robili grając padem i wiele osób gra w to padem.

Na padzie tego tak nie czuć ale na myszy jak spada szybkość animacji to się grać nie da.



Mam nie wiele słabszy komputer od twojego i na high textury reszta na średnio w 1024x768 i nie dało się grac na otwartych planszach.

Najlepiej sie gra na 1 i ostaniej planszy.

To sie nazywa brak optymalizacji, skoro na jednej planszy gra lepiej chodzi a na drugiej gorzej mogli spowolnić te lepiej zoptymalizowane i przyśpieszyć te gorzej za miast wydawać bete gry.

Link to post
Share on other sites

Na jakims słabym serwerze ten filmik prawie w cale się nie wczytuje.

Do tego teraz na YT porobili limity chyba dla bezpłatnych kont,

że jak da się pauzę to i robi pauzę na bufor filmika i nie da sie dograc filmiku do końca.

Edytowane przez Lordonos
Link to post
Share on other sites

1080p jest więc nie jest zła jakość.

tylko jeszcze musi sie ten filmik wczytać.

Jak sie oglada trailery z gier to filmik 2 minuty wczytuje sie jak burza

a ten ma 7 minut więc powinien wczytywac się 3x wolniej a wczytuje sie 20x wolniej.

Edytowane przez Lordonos
Link to post
Share on other sites

Testowałem u siebie ( co prawda nieco inne ustawienia podczas prezentowanego testu ) i nie było problemu z fpsem ( oczywiście nagranie było wykonane programem MSI Afterburner,a ten o połowę zawyżał ilość kl/s dlatego zamierzam nagrać nowy gameplay w obecnych ustawieniach z frapsem w tle tyle że kamerą bo jak wiadomo programy do nagrywania swoje zżerają :/

 

Link to post
Share on other sites

patch 1.9 i Dx11 pack może i tak ale mody nie.

 

Widzę często mylicie teselacje z np. POM'em. Lord próbował coś tam tłumaczyć ale chyba nie wszyscy zrozumieli :)

http://img849.imageshack.us/img849/9470/crysis32013022216251398.png

Edytowane przez R-Koniu
Link to post
Share on other sites

Oj bo ja tak tłumacze że sam połowy nie rozumiem ;)

Ale mapowanie przemieszczeń bez tesselacji nie działa i dlatego jest tylko w dx11.

Paralax to virtualne mapowanie przemieszczeń i działa pod dx9 i dx10.

Bump działa od dx6 lub 7 od kiedy pojawił się T&L w kartach graficznych.

Link to post
Share on other sites

patch 1.9 i Dx11 pack może i tak ale mody nie.

 

Widzę często mylicie teselacje z np. POM'em. Lord próbował coś tam tłumaczyć ale chyba nie wszyscy zrozumieli :)

 

 

Wszystko możliwe jednak ten cały POM'm czy jak tam się to nazywa daje 10 krotnie lepszy efekt niż ta cała teselacja ;)

Link to post
Share on other sites

Tesselacji mogło by wcale by nie być równie dobrze zostawili by w grze postacie high poly i na to samo by wyszło.

Najpierw robia High Poly potem pomniejszają wklejają postac do gry żeby teselacja zrobiła z nowu high poly, strata czasu.



W BF3 sam ustawiasz jakość siatki geometrycznej i albo to są rodzaje tesselacji albo zrobili sami kilka modeli do wyboru.

Edytowane przez Lordonos
Link to post
Share on other sites

Teselacja jest potrzebna np. , żeby wykorzystać dobrze np. Displacement mapping. Tesselacja tylko dzieli wielokąty. Podzielony  kwadrat na 2 małe trójkąty dalej jest kwadratem. Tu potrzeba przemieścić te trójkąty by powstał nowy kształt i do tego używa się DM.

Teselacja jest możliwa nawet na Dx9 ale moc obliczeniowa jest wtedy mocno pożytkowana ;)

Edytowane przez R-Koniu
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...