-Tommy- 5033 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Weżcie pod uwagę , że tesselacje dodali dopiero po roku jak nie lepiej w patchu dajcie chwile to też dodadzą Cytuj Link to post Share on other sites
ivanos 112 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Według mnie grafika w Crysis 3 jest o niebo lepsza niż ta w części drugiej.Te wszystkie poprawki,teselacja i całe DX11 w dwójce było dodane na siłę ( reakcja graczy ) Same "wypukłości" to nie wszystko.Oprócz tego woda w trójce wygląda w końcu jak należy i strzelając w nią nie ma drastycznych spadków animacji jak to miało miejsce w poprzedniej odsłonie.Dla mnie osobiście dwójka była jakaś taka "plastikowa" i było to czuć z kolei część trzecia pod każdym względem jest graficznym majstersztykiem.Wszystko od projektów map, przez tekstury, efekty świetlne, fizykę,świetne udźwiękowienie-wszystko zasługuje na najwyższe oceny.Falujące trawy,krajobrazy.Na uznanie zasługują też modele postaci, szczególnie Psychola (scena w zawalonym tunelu, latarka, pełno pyłu i jego twarz. Trudno uwierzyć, że to nie render Cytuj Link to post Share on other sites
Synergia 1598 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 (edytowane) Ofc to jest po zainstalowaniu dx11 + Maldo. W zwyklego c2 gralem moze z 20 minut a w wersje z dx11 bez maldo w ogóle. Co do 3 tak jak pisałem, brakuje tylko wypukłości i byłby miodzio. Bo procz tekstur i wypuklosci to c3 wygrywa graficznie na kazdym polu. Woda w c3 jednak wymaga poprawienia. Jest za rzadka. Przynajmniej ja mam takie dziwne wrażenie. Co do displacement to miałem włączone. No nic, pozostaje czekać aż Maldo zrobi patcha x) Edytowane 13 Maja 2013 przez Synergia Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 strzelając w nią nie ma drastycznych spadków animacji Drastycznych to nie... takie lekkie tylko http://img542.imageshack.us/img542/3645/crysis32013051320222027.jpghttp://img580.imageshack.us/img580/7321/crysis32013051320215447.jpg TO na 7970 robione. Cytuj Link to post Share on other sites
ivanos 112 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 (edytowane) Woda w c3 jednak wymaga poprawienia. Jest za rzadka. Przynajmniej ja mam takie dziwne wrażenie. Nie wiem czy jest za rzadka bo rzadka może być kupa,ale na pewno wygląda o wiele lepiej niż w dwójce Drastycznych to nie... takie lekkie tylko W części drugiej podczas strzelania w w wodę były dość mocne dropy w trójce tego nie ma pomimo tego że grafika jest bardziej wymagająca Edytowane 13 Maja 2013 przez ivanos Cytuj Link to post Share on other sites
Lordonos 72 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Za to w C3 najszybsze procesory i karty mają spadki do 30 klatek. I w cale I7 i FX8350 przed tym nie ratuje. Zmiana detali też nie pomaga. Cytuj Link to post Share on other sites
ivanos 112 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 (edytowane) Nie ma tragedii sam pykam w 1080p w ustawieniach Very High ( tylko jedna opcja SHADING jest na HIGH ) plus FXAA i gra się elegancko Wracając do grafiki poniższy filmik mówi wszystko : Edytowane 13 Maja 2013 przez ivanos Cytuj Link to post Share on other sites
Lordonos 72 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Dla mnie jest tragedia są otwarte plansze i najlepiej od razu zrobic lock na 30 fps niż miec raz 60 raz 30. Gra ma tragiczną optymalizację nie dziwię się że pokazy robili grając padem i wiele osób gra w to padem. Na padzie tego tak nie czuć ale na myszy jak spada szybkość animacji to się grać nie da. Mam nie wiele słabszy komputer od twojego i na high textury reszta na średnio w 1024x768 i nie dało się grac na otwartych planszach. Najlepiej sie gra na 1 i ostaniej planszy. To sie nazywa brak optymalizacji, skoro na jednej planszy gra lepiej chodzi a na drugiej gorzej mogli spowolnić te lepiej zoptymalizowane i przyśpieszyć te gorzej za miast wydawać bete gry. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Chłopie ta gra miała tyle czasu temu premierę a ty dalej nie wiesz jak się pozbyć locka ? Cytuj Link to post Share on other sites
Lordonos 72 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 (edytowane) Na jakims słabym serwerze ten filmik prawie w cale się nie wczytuje. Do tego teraz na YT porobili limity chyba dla bezpłatnych kont, że jak da się pauzę to i robi pauzę na bufor filmika i nie da sie dograc filmiku do końca. Edytowane 13 Maja 2013 przez Lordonos Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Na takich filmikach nic nie zobaczycie. Cytuj Link to post Share on other sites
Lordonos 72 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 (edytowane) 1080p jest więc nie jest zła jakość. tylko jeszcze musi sie ten filmik wczytać. Jak sie oglada trailery z gier to filmik 2 minuty wczytuje sie jak burza a ten ma 7 minut więc powinien wczytywac się 3x wolniej a wczytuje sie 20x wolniej. Edytowane 13 Maja 2013 przez Lordonos Cytuj Link to post Share on other sites
ivanos 112 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Testowałem u siebie ( co prawda nieco inne ustawienia podczas prezentowanego testu ) i nie było problemu z fpsem ( oczywiście nagranie było wykonane programem MSI Afterburner,a ten o połowę zawyżał ilość kl/s dlatego zamierzam nagrać nowy gameplay w obecnych ustawieniach z frapsem w tle tyle że kamerą bo jak wiadomo programy do nagrywania swoje zżerają Cytuj Link to post Share on other sites
Synergia 1598 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Effendi tylko tu jest porównanie podstawek a nam chodziło o crysisa2 z maldo ( przynajmniej mi) Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Instaluję właśnie crysis 2 do testów na radku. Dajcie linki do tych dopalaczy. Cytuj Link to post Share on other sites
Synergia 1598 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 (edytowane) http://www.mycrysis.com/dx11 instalujesz 1.9 patch + dx11 ultra pack czy jakosc tak + hi res textures potem na to zapodajesz Maldo Moda dowalającego teselacji i tekstur jak brzytwa http://maldotex.blogspot.com/2013/02/maldohd-40-final-version.html Edytowane 13 Maja 2013 przez Synergia Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Ja mam oryginał na origin to sie nie ściąga razem ? Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 (edytowane) patch 1.9 i Dx11 pack może i tak ale mody nie. Widzę często mylicie teselacje z np. POM'em. Lord próbował coś tam tłumaczyć ale chyba nie wszyscy zrozumieli http://img849.imageshack.us/img849/9470/crysis32013022216251398.png Edytowane 13 Maja 2013 przez R-Koniu Cytuj Link to post Share on other sites
Lordonos 72 Napisano 13 Maja 2013 Udostępnij Napisano 13 Maja 2013 Oj bo ja tak tłumacze że sam połowy nie rozumiem Ale mapowanie przemieszczeń bez tesselacji nie działa i dlatego jest tylko w dx11. Paralax to virtualne mapowanie przemieszczeń i działa pod dx9 i dx10. Bump działa od dx6 lub 7 od kiedy pojawił się T&L w kartach graficznych. Cytuj Link to post Share on other sites
Znawca 6 Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 patch 1.9 i Dx11 pack może i tak ale mody nie. Widzę często mylicie teselacje z np. POM'em. Lord próbował coś tam tłumaczyć ale chyba nie wszyscy zrozumieli Wszystko możliwe jednak ten cały POM'm czy jak tam się to nazywa daje 10 krotnie lepszy efekt niż ta cała teselacja Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 (edytowane) Up@ nie prawda, nie zawsze Edytowane 14 Maja 2013 przez R-Koniu Cytuj Link to post Share on other sites
Znawca 6 Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 Teselacja jest ok,ale w benchmarkach,w samych grach jest jej tyle co kot napłakał Cytuj Link to post Share on other sites
Lordonos 72 Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 (edytowane) Tesselacji mogło by wcale by nie być równie dobrze zostawili by w grze postacie high poly i na to samo by wyszło. Najpierw robia High Poly potem pomniejszają wklejają postac do gry żeby teselacja zrobiła z nowu high poly, strata czasu. W BF3 sam ustawiasz jakość siatki geometrycznej i albo to są rodzaje tesselacji albo zrobili sami kilka modeli do wyboru. Edytowane 14 Maja 2013 przez Lordonos Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 (edytowane) Teselacja jest potrzebna np. , żeby wykorzystać dobrze np. Displacement mapping. Tesselacja tylko dzieli wielokąty. Podzielony kwadrat na 2 małe trójkąty dalej jest kwadratem. Tu potrzeba przemieścić te trójkąty by powstał nowy kształt i do tego używa się DM. Teselacja jest możliwa nawet na Dx9 ale moc obliczeniowa jest wtedy mocno pożytkowana Edytowane 14 Maja 2013 przez R-Koniu Cytuj Link to post Share on other sites
Lordonos 72 Napisano 14 Maja 2013 Udostępnij Napisano 14 Maja 2013 No tak bez tesselacji nie ma displacementu. ATI miało kiedyś w sterowniku coś takiego jak tesselacja i działało to z half lifem 1 w dx8.1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.