Skocz do zawartości

Recommended Posts

Dzięki. Wczoraj w końcu przetestowałem i mogę stwierdzić że działa super. Potrzeba tylko dużo klatek, ale detale można oczywiście zmniejszyć. Tearing obrazu całkowicie znikł, choć oczywiście nie ma tej super płynności, co z g-sync. Na tym filmie widać, jak pięknie z fast sync, zmniejszył się input lag:

 

Link to post
Share on other sites

zero tearingu.

plus mniej ms niż przy innych metodach synchronizacji.

 

 

przy nowym Unrealu miałem zawsze 120 fps i 8 ms. inne tryby miały po 60fps i 16ms i więcej.

 

bardzo fajne rozwiązanie.

przy niektórych grach trzymał locka na 6fps i też zero tearingu :)

 

(gtx 1070)

Link to post
Share on other sites

Oglądać filmy do końca. Fast Sync eliminuje tearing i ma przyzwoity input lag. Powoduje natomiast microstuttering czyli stosunkowo długi czas pomiędzy wyświetleniem kolejnej klatki na monitorze.Ja osobiście trzymałbym się G/Free Sync a jeśli ktoś nie ma sprzętu to pozostaje No Vsync.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...