nico1996 0 Napisano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2017 Od pól roku jestem posiadaczem huawei'a p9, telefon spisywał się całkiem dobrze, aż do pewnego czasu wysiadło mi gniazdo słuchawkowe oraz gniazdo ładowania "nie trzyma" kabla tak jak powinno. Inaczej mówiąc czuć jakieś luzy i przy lekkim poruszeniu kabla telefon przestaje się ładować. Oczywiście trzeba wspomnieć o tym, że quick charge rzecz jasna nie działa . Miałem zamiar oddać telefon na gwarancję, ale czekałem na moment w, którym dostanę telefon firmowy. Owa "firmówka" wpadła w moje ręce, ale z braku czasu przekładałem wizytę w serwisie do końca tygodnia, niestety dzień przed planowaną wizytą p9 spadło na kostkę brukową i pękł mi ekran. Podobną sytuacje miałem kiedyś z moim samsungiem s6, nie działało ładowanie, lecz z racji pękniętego ekranu nie chcieli mi naprawić problemu z ładowaniem z tytuły gwarancji . Musiałbym zapłacić za wymianę pękniętego ekranu i wówczas serwis z tytułu gwarancji zrobiłby mi to ładowanie. Czy waszym zdaniem serwis może też tak samo postąpić w sprawie mojej p9? Czy takie działanie jest nieprawidłowe? Cytuj Link to post Share on other sites
Deusjarek 449 Napisano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2017 Czy waszym zdaniem serwis może też tak samo postąpić w sprawie mojej p9?Moim zdaniem postąpi tak samo. Cytuj Link to post Share on other sites
Ganster 113 Napisano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2017 Przecież gniazdko od ładowania ci nie naprawią, bo to jest z twojej winy zepsute a po drugie działa. Tamten serwis szedł Ci na rękę, że chcieli ci naprawić A jak ci pękł ekran to pewnie dotyk padł więc nie ma sensu naprawiać Cytuj Link to post Share on other sites
Qdyn ek 65 Napisano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2017 (edytowane) Nie naprawią, przyjdzie odpowiedź uszkodzenie mechaniczne i stracisz tydzień czasu. Edytowane 14 Sierpnia 2017 przez Qdyn ek Cytuj Link to post Share on other sites
Blakeburn 31 Napisano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2017 Zrobią ci kosztorys i zapłacisz za wszystko. Pro klienckie nastawienie występuje bardzo rzadko Cytuj Link to post Share on other sites
nico1996 0 Napisano 15 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2017 Ale dziwi mnie taka logika, przecież awaria gniazda słuchawkowego oraz ładowania nie jest uszkodzeniem mechanicznym, także powinni to naprawić, a że dodatkowo już jest ekran pęknięty to nie jest mój problem, bo mogę używać smarfona z pękniętym ekranem, a bez możliwości ładowania raczej nie . Ile waszym zdaniem może kosztować wymiana ekranu i czy wgl. opłaca się wymieniać ekrany w dzisiejszych smarfonach czy zapomnieć i kupić nowy? Cytuj Link to post Share on other sites
tomo27 3202 Napisano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2017 Żeby naprawić gniazdo słuchawkowe muszą przecież telefon odebrać, a co jeśli jeszcze bardziej Ci popsują wyświetlacz? Do kogo będziesz miał wtedy pretensje? Wymiana ekranu to od 500zl w górę. Cytuj Link to post Share on other sites
Blakeburn 31 Napisano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2017 Przesadziłeś z tą ceną, według mnie to jakieś 200 zł za płytę główną plus tak 300-350 zł za wyświetlacz. Sam możesz wymienić wyświetlacz bo są filmiki instruktażowe to cena spadnie znacznie. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.