proqqqe 838 Napisano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) Szukam drukarki do biura, musi być jego częścią, aczkolwiek nie będzie bardzo eksploatowana. Najlepiej by miała druk w kolorze i niedrogie, wydajne tusze Jakieś propozycje? Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez proqqqe Cytuj Link to post Share on other sites
Marecki11 4 Napisano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2017 Niestety w kolorze nie pomogę ale osobiście polecę brother DCP-L2520DW laserówka/skaner/ dwustronny druk/ wi-fi/ aplikacja mobile (nie sprawdzałem)/ pojemnik na papier. Jedyna wada to czarno/biała ale i tak polecam, sam używam. Cytuj Link to post Share on other sites
xprzemcio 102 Napisano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2017 (edytowane) Ja mam OKI C301 - kolorowa. Stosunkowo tania i komplet tonerów za 100zł Czarno białe to mam Brother HL-5250DC. np. http://allegro.pl/drukarka-laserowa-led-oki-c301dn-i6917011544.html Edytowane 7 Sierpnia 2017 przez xprzemcio Cytuj Link to post Share on other sites
proqqqe 838 Napisano 7 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2017 Chyba wybiorę Brother DCP-J100, kolor tylko czarny, ale tusze tanie i wydajne + opinie też trzyma niezłe Cytuj Link to post Share on other sites
krzysiekdtg 64 Napisano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2017 Jeśli nie musi być ze skanerem to może Epson L310? Tanie tusze i duża pojemność (tańsze i większe niż Brother), a jakość wydruku/zdjęć dużo lepsza. Sam mam DCP-J100, a nauczyciel pokazywał nam raz wydruki z Epsona i wyglądały dużo lepiej. Dodatkowo ten Brother jest dosyć głośny, a ihmo epson był dużo cichszy. Natomiast plusem Brothera jest to, że mono drukuje szybko, nie wiem jak Epson. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.