MiK 13233 Napisano 26 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 Czy rdzeń GTX 260 musi być podkręcany synchronicznie tzn. GPU Clock i Shader razem ? Cytuj Link to post Share on other sites
RafiXII 1 Napisano 26 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 nie musi. Miałem ladnie wykręconego GTX 275 i kto go kupieł ode mnie z tąd ( mam nadzieję, że dalej mu chodzi. Karta spokojnie zrobi 800 na rdzeniu tylko pamiętek za bardzo nie bujaj bo tego nie lubią. Cytuj Link to post Share on other sites
matej 63 Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 Synchronicznie podkręcając karta szybko odpadnie. Podkręcaj wszystko osobno. Na początek rdzeń (ile pójdzie) potem RAM i shadery. Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13233 Napisano 27 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 Wiem, jak kręcić. Chodziło mi czy w takim wypadku nie będzie jakiegoś ukrytego "zonka" . Cytuj Link to post Share on other sites
kuziu 4 Napisano 1 Marca 2011 Udostępnij Napisano 1 Marca 2011 np: u mnie na gtx260 shadery mnie ograniczają w overclockingu ,karta jak jest zsynchronizowana zrobi max przy napięciu 1.15v ustawionym w biosie 670 MHz ,z kolei na tym samym biosie ,shader ustawiony na 1400MHz i rdzeń 700MHz i jest wszystko stabilnie ,a więc wywnioskowałem że Shader nie może być wysoko taktowany w overclockingu gtx260 najlepiej używać taktowań 2x więcej co rdzeń ,a standardowo w GTX2XX shadery mają dziwny mnożnik Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.