realnygracz 5 Napisano 28 Maja 2017 Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 Witajcie. Już wczoraj w nocy dziwnie się zachowywał, tzn. ładował się z przerwami, ale przez noc się na ładował (źródło Xiaomi PB 10000mah). Gdy chciałem go podładować kilkanaście minut temu nie ładował się, próbowałem kilkoma ładowarkami i nic, inne telefony ładowały. PC nie rozpoznaje urządzenia. Stawiam na uszkodzony USB Co sądzicie o tym? Wysyłać na gwarancję? Telefon mam od roku, gw zostało 2 lata. Korzystał ktoś z gwarancji door to door u Huawei? Cytuj Link to post Share on other sites
yeti1992 38 Napisano 28 Maja 2017 Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 Wysyłaj na gwarancję. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
realnygracz 5 Napisano 29 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2017 Nie powinna być to wina softu, co nie? Jest to telefon kupiony z przedłużenia umowy Play, zrobiłem debrand (poradnik ze forum android). A kolejne aktualizacje (poprawki i Android 6) instalowany też z tej strony ręcznie, bo oczywiście telefon sam nie znajdywał aktualizacji. Nie powinni mi odrzucić gwarancji? . Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.