NSLEVIN 0 Napisano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 No będę kombinował, a czy ta się nada? http://www.esc.pl/product_info.php?manu ... s_id=35991 @up Pasta nie mogła wyschnąć, bo mam tego kompa 3 tygodnie niecałe, a składany był komputer przez esc.pl. Cytuj Link to post Share on other sites
leon691 39 Napisano 19 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 hehehe. Polecam wątek: viewtopic.php?f=30&t=24179 Cytuj Link to post Share on other sites
NSLEVIN 0 Napisano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 Ja tak mi namonciliście w tej mojej bani, że szkoda słow. Cytuj Link to post Share on other sites
lwses 336 Napisano 19 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 moze pasta wyschla/zle zostala nalozona albo jeszcze co innego z nia nie tak... Może też tak być jak napisał hehe fajnie sie zwie pajdolini_lowca_zwierzat bo miałem przypadek z kolegą jak żółtki składały karte to był ukruszony dławik,więc nie wykluczone,że chlodzenie i rdzeń coś nie halo. tą karte coś podał będzie chłodniej a zastosowane chłodzenie to wzór Arctica (nie ma co porównywać do referenta tylko czy aby dopłata wyniesie cię 50zł ? ) Cytuj Link to post Share on other sites
NSLEVIN 0 Napisano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 Phatnom 1299 zł kosztuje a moja 1230 zł, no to tam nawet te 70 zł, będzie trzeba to i 100 zł dopłace. Jak rozpoznać, że pasta jest źle nałożona, czy coś bo ja się kompletnie nie znam. Zna się ktoś na prawie? Zwrot zakupionego towaru może nastąpić w wyniku postępowania reklamacyjnego oraz w przypadku zakupu dokonanego poza lokalem sprzedawcy (np. u nas w domu) i umów zawieranych na odległość (np. zakupionych przez telefon lub internet), a także gdy strony tak postanowiły. W przypadku zakupu towaru przez internet na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, mamy prawo do zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny w okresie do 10 dni od otrzymania towaru, a w przypadku kiedy sprzedawca nas nie poinformował o tym prawie to czas jego obowiązywania wydłuża się nawet do 3 miesięcy. Mi nie pisali nic "ma pan 10 dni roboczych bla bla" ani nie mam tego na papierze, także mam 3 miechy? Cytuj Link to post Share on other sites
lwses 336 Napisano 19 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 Phatnom 1299 zł kosztuje a moja 1230 zł, no to tam nawet te 70 zł, będzie trzeba to i 100 zł dopłace. Jak rozpoznać, że pasta jest źle nałożona, czy coś bo ja się kompletnie nie znam. Nikt ci nie monci w bani zarówno ten kolega z phantonem jak i ty macie za wysokie tempy i wymień sobie karte.A paste zostaw w spokoju chyba,że gware chcesz sie pozbyć i kupić chłodzenie to będziesz wiedział czy dobrze nałożona. Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13230 Napisano 19 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 ak rozpoznać, że pasta jest źle nałożona Bez demontażu nie można Cytuj Link to post Share on other sites
NSLEVIN 0 Napisano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 Odpowiedzcie na mój ostatni post. Cytuj Link to post Share on other sites
piotrek02 0 Napisano 19 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 Podstawe prawna by trza bylo znalesc i przeczytac bo z tym poinformowaniem to nie jestem pewny... Cytuj Link to post Share on other sites
NSLEVIN 0 Napisano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 Za 20 minut się dowiem jak to jest, bo koleżanki ojciec jest prawnikiem. Cytuj Link to post Share on other sites
lwses 336 Napisano 19 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 Zna się ktoś na prawie? Zwrot zakupionego towaru może nastąpić w wyniku postępowania reklamacyjnego oraz w przypadku zakupu dokonanego poza lokalem sprzedawcy (np. u nas w domu) i umów zawieranych na odległość (np. zakupionych przez telefon lub internet), a także gdy strony tak postanowiły. W przypadku zakupu towaru przez internet na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, mamy prawo do zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny w okresie do 10 dni od otrzymania towaru, a w przypadku kiedy sprzedawca nas nie poinformował o tym prawie to czas jego obowiązywania wydłuża się nawet do 3 miesięcy. Mi nie pisali nic "ma pan 10 dni roboczych bla bla" ani nie mam tego na papierze, także mam 3 miechy? No co ty do 10 dni tak ale po 3 miesiącach,kup buty łaz 2 miechy i je oddaj. to prawo obowiązuje owszem,ale gdy towar nie jest używany i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.Głupi przepis,niby dający nam możliwość zwrotu ale nie sprawdzając go bo musi być w nie naruszonym stanie.Uszkodzony towar,tu akurat nie ma dyskusji zwrot i koniec chyba,że kupowałbyś w sklepie u siebie w mieście to sprzedawca chce wysyłać do producenta jako reklamacje.Jest niby przepis a o wszystkim zadecyduje sprzedawca/kierownik działu.Tak samo ma sie głupi przepis unijny (na każdy produkt jest udzielana gwarancja 2 letnia) ale u nas obserwując nie każdy daje gwarancji tyle ile jest udzielana według producenta. U nas wygląda to tak zależy od dobrej woli sprzedawcy czy przyjmie rozpakowaną rzecz czy też nie.A nie którzy to nawet orginału nie chcą przyjąć,pasowało by przepisami dokładnie ich zarypać. Wiem po przykładzie kolegi który kupił sobie jakieś markowe buty dawno,przymierzył i nr. buta nie pasował odesłał i bez problemu dostał zwrot gotówki nawet nie upłyneło 10 dni. Jeśli twój komputer to składak u nich na miejscu,to nie powinni robic problemów.Ale wez teraz wysyłaj całą skrzynke. Cytuj Link to post Share on other sites
NSLEVIN 0 Napisano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 Ale ja go nie dotykałem nawet. Oni mi złożyli i tyle, karty może dotknąłem 2 razy podczas wkładania karty muzycznej, także mogą tam tylko kurz znaleźć. Cytuj Link to post Share on other sites
leon691 39 Napisano 19 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 Zna się ktoś na prawie? Zwrot zakupionego towaru może nastąpić w wyniku postępowania reklamacyjnego oraz w przypadku zakupu dokonanego poza lokalem sprzedawcy (np. u nas w domu) i umów zawieranych na odległość (np. zakupionych przez telefon lub internet), a także gdy strony tak postanowiły. W przypadku zakupu towaru przez internet na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, mamy prawo do zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny w okresie do 10 dni od otrzymania towaru, a w przypadku kiedy sprzedawca nas nie poinformował o tym prawie to czas jego obowiązywania wydłuża się nawet do 3 miesięcy. Mi nie pisali nic "ma pan 10 dni roboczych bla bla" ani nie mam tego na papierze, także mam 3 miechy? No co ty do 10 dni tak ale po 3 miesiącach,kup buty łaz 2 miechy i je oddaj. to prawo obowiązuje owszem,ale gdy towar nie jest używany i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.Głupi przepis,niby dający nam możliwość zwrotu ale nie sprawdzając go bo musi być w nie naruszonym stanie.Uszkodzony towar,tu akurat nie ma dyskusji zwrot i koniec chyba,że kupowałbyś w sklepie u siebie w mieście to sprzedawca chce wysyłać do producenta jako reklamacje.Jest niby przepis a o wszystkim zadecyduje sprzedawca/kierownik działu.Tak samo ma sie głupi przepis unijny (na każdy produkt jest udzielana gwarancja 2 letnia) ale u nas obserwując nie każdy daje gwarancji tyle ile jest udzielana według producenta. U nas wygląda to tak zależy od dobrej woli sprzedawcy czy przyjmie rozpakowaną rzecz czy też nie.A nie którzy to nawet orginału nie chcą przyjąć,pasowało by przepisami dokładnie ich zarypać. Wiem po przykładzie kolegi który kupił sobie jakieś markowe buty dawno,przymierzył i nr. buta nie pasował odesłał i bez problemu dostał zwrot gotówki nawet nie upłyneło 10 dni. Jeśli twój komputer to składak u nich na miejscu,to nie powinni robic problemów.Ale wez teraz wysyłaj całą skrzynke. możemy sprawdzić towar. 4.Towar musi być odesłany do centrali firmy Sferis Sp. z o.o. na adres Sferis Sp. z o.o. Zamienie, ul Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Koszt przesyłki pokrywa nabywca. Zwracany towar winien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu, w stanie kompletnym, niezniszczony i nieużywany, choć klient może dokonać sprawdzenia czy i jak działa zakupiony towar. Do zwracanego towaru należy dołączyć kopie dokumentu zakupu (paragon, faktura) oraz dokładne dane nabywcy z adresem oraz numerem konta bankowego, na które mają być zwrócone pieniądze. Towar ma nie nosić śladów użytkowania, co nie znaczy że nie można go użyć w celu sprawdzenia. To wyżej to cytat z jednego z regulaminów sklepów internetowych. Towaru nie musimy zwrócić w ciągu 10dni lecz w ciągu 10 dni zadeklarować jego zwrot. " Cytuj Link to post Share on other sites
NSLEVIN 0 Napisano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 Pudło mam od karty, opakowania jako tako nie mam bo nie wysłali, tylko wyrzucili do kosza, w końcu składali na miejscu, nie? Cytuj Link to post Share on other sites
leon691 39 Napisano 19 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 jakiego opakowania? Co ci skłałdali na miejscu? Nic nie muszą pisac o 10dniach, to jest z ustawy o ochronie praw konsumentów, nie muszą o tym pouczać przy sprzedaży, od tego masz regulamin sklepu, zresztą to chyba każdy kupujący w necie wie. Cytuj Link to post Share on other sites
NSLEVIN 0 Napisano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 Czyli nie mogę prosić o zwrot kasy? Od dostania kompa mineło 13 dni roboczych. Cytuj Link to post Share on other sites
leon691 39 Napisano 19 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2011 rozmawiaj ze sprzedawcą, może się zgodzi wymienić ci kartę, jeśli kupiłeś całego kompa to jest to traktowane jako całość, nie masz 10dni na każdy podzespół tylko całość na kompa. Teraz to wszystko to kwestia uzgodnienia ze sprzedawcą, pytaj go o zmianę karty. Cytuj Link to post Share on other sites
lwses 336 Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 jakiego opakowania? Co ci skłałdali na miejscu? Nic nie muszą pisac o 10dniach, to jest z ustawy o ochronie praw konsumentów, nie muszą o tym pouczać przy sprzedaży, od tego masz regulamin sklepu, zresztą to chyba każdy kupujący w necie wie. Tak leon tylko różnica polega na tym,że część sklepów w naszym kraju ma własny regulamin i nie zawsze trzymają się tego jednego. Cytuj Link to post Share on other sites
leon691 39 Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 ja mówię o ustawie, to czy w regulaminie jest mowa o zwrocie czy nie nie ma znaczenia. Przysługuje zwrot i tyle. Cytuj Link to post Share on other sites
NSLEVIN 0 Napisano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 Dlaczego jako całość? Mam gwarancje na każdy podzespół i papiery na każdy podzespół. Cytuj Link to post Share on other sites
leon691 39 Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 jak masz na każdy odzielnie to ok, myslałem, że masz kompa składaka z jednym papierem. Cytuj Link to post Share on other sites
NSLEVIN 0 Napisano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 A to jest może wina biosa, ta temperatura? Cytuj Link to post Share on other sites
leon691 39 Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 jakiego biosa? Cytuj Link to post Share on other sites
NSLEVIN 0 Napisano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 No podobno mogę wgrać nowego biosa czy coś i może będzie mniejsza. Cytuj Link to post Share on other sites
leon691 39 Napisano 20 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2011 wątpię, bios wpływa na temperature regulując obroty wiatraczka (w zalezności od temp.) i taktowanie, to samo możesz ustwić/sprawdzić ręcznie. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.