Owenxpl 0 Napisano 8 Maja 2017 Udostępnij Napisano 8 Maja 2017 (edytowane) Dobry wszystkim. Ok 4 miesiące temu kupiłem jbl extreme i mam z nim taki problem że po jakimś czasie przestał się ładować tylko migała pierwsza dioda. I mam teraz taki problem bo normalnie bym go dał na gwarancję ale niestety byłem z nim na wyjeździe i zgubiłem zasilacz do niego. I tu moje pytanie jest jakaś szansa żeby przyjęli go na gwarancję? A może kupić jakiś lewy zasilacz? Edytowane 8 Maja 2017 przez Owenxpl Cytuj Link to post Share on other sites
silentpa100r 69 Napisano 18 Maja 2017 Udostępnij Napisano 18 Maja 2017 Elo Też miałem xtreme'a i powiem że wytrzymał mniej więcej tyle samo co u Ciebie:( Po 3-4 miesiącach niezależnie od czasu ładowania grał może z 2-3h i się wyłączał. Ale muszę dodać że używany był każdego dnia w pracy więc średnio 20 dni po 10h grania + ładowanie telefonu w trakcie. Oddałem na serwis i jako że wtedy nie było żadnych na stanie (dziwne bardzo), serwis JBL oddał kasę. Proponuje kupić zasiłke oddzielnie i oddać go na gware. Cytuj Link to post Share on other sites
slo1q 337 Napisano 19 Maja 2017 Udostępnij Napisano 19 Maja 2017 Jeżeli oddajesz produkt na zgłoszenie gwarancyjne, wysyłasz jedynie uszkodzoną rzecz, nie cały zestaw. Zatem dajesz im tylko głośnik, bez zasilacza. Pewnie i tak wymienią Ci go na nowy, a zawsze wysyłają wtedy cały komplet. Problem z głowy Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.