maxbys 0 Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Witam,od miesiąca mieszkam w akademiku i od wczoraj mam problem z tamtejszym internetem. Mianowicie w pewnym momencie straciłem połączenie z internetem w sposób tak nagły, że pomyślałem, że to jakiś chwilowy problem i postanowiłem po prostu poczekać, aż ów problem sam się rozwiąże. Jednak kolega mieszkający ze mną nie miał tego problemu i nastał nowy dzień wiec postanowiłem napisać do ludzi będących odpowiedzialnych za naprawę internetu w naszych akademikach. Podobno przyszedł pan kiedy byłem na zajęciach i sprawdził mój kabel i moje wejście i według jego odczytów wszystko jest w porządku. Ja jednak nadal nie mam internetu a mój laptop wręcz chyba nie wykrywa tego kabla. A jak podłączam się do wejścia ethernet kolegi obok, tym samym kablem, wszystko działa. Więc pytanie gdzie tkwi problem, bo już nie wiem co robić resetowałem kartę sieciową i nic.Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedź Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2075 Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Za mało informacji. Cytuj Link to post Share on other sites
maxbys 0 Napisano 11 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Mam podać co cmd wypluwa? Bo niestety nie znam się na tym. Zdjęcia co wypluwa cmd dla komendy "ipconfig /all"http://www.image-share.com/ibmp-3513-75.html http://www.image-share.com/ibmp-3513-76.html Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2075 Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Masz uruchomione równocześnie połączenie po kablu i bezprzewodowe. A jeśli chodzi o informacje to przede wszystkim o to co z czym i jakimi urządzeniami łączysz się ty i kolega. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.