Skocz do zawartości

OCZ Fatal1ty 750W


Recommended Posts

Ja mam wersję 550W i spisuje się bardzo dobrze. Co prawda mój komp to dla niego żadne obciążenie, ale i tak jestem zadowolony ;) . Jego słaba strona to słaba linia +12V (450W). ;)

 

IMO lepiej zainwestuj w Seasonic 620W. :)

 

E: Ile masz kasy i do jakiego zestawu ten zasilator ma być?

Link to post
Share on other sites

Co to jest ta linia 12v (jestem zielony więc zadaje wszystkim BAARDZO dużo pytań) ;)

 

i5 2500K od intela (jeśli ktoś jest naprawdę wielkim osłem)

gtx 560ti SOC od gigabyte

msi MSI P67A-GD55/...GD65 (bo ...GD65 obsługuje ram o większej częstotliwości)

Noctua NH-U12P SE2

Kingston HyperX DDR3 2X 2GB 1600MHz XMP X2 CL9 Grey Edition

 

W przyszłości planuje SLI.

do 4000zł na cały zestaw, ale wolę do 3950 zł.

Link to post
Share on other sites

do GTX560 SLI to nie jest szczególnie dobry wybór, owszem zaśliniacz mocny itd, ale te jego 4 niezbyt jasno ułożone linie powodują, że nawet przypadkiem możesz podłączyć proc i obie grafy do jednej, dlatego lepiej kup seasonic'a X-660

 

Co to jest ta linia 12v (jestem zielony więc zadaje wszystkim BAARDZO dużo pytań)

kto pyta nie błądzi, linie 12V to te, które zasilają lwią część peceta i od nich zależy czy zasilacz jest za słaby czy nie

Link to post
Share on other sites

Nie bierz z komputronika , bo to drogi sklep. Ze swojej strony polecam proline, esc.

Tak ten cooler będzie pasował do tej podstawki , lecz kupując go wywalasz pieniądze w błoto bo za tą kasę możesz kupić wydajniejszy cooler. GTX 560 Ti SOC bym nie brał powodem jest zbyt duży pobór energii pod obciążeniem (więcej niż GTX 580) gdyż jest to na maxa wyżyłowana 560. Wystarczy Wersja OC.

Ogólnie bierz zestaw morissa, bardzo ładny zestaw tylko zasilacz zmień na X-660W od Seasonica bo warto .

Link to post
Share on other sites
Gość Kotecek