DeathArmy 2 Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam, około tygodnia temu odebrałem telefon z naprawy gwarancyjnej (nie działały klawisze boczne i telefon gubił zasięg). Wydaje się, że usterki zostały naprawione, ale.. Od odebrania telefonu mam problem z budzikiem. Gdy budzik dzwoni na ekranie pojawia się tylko tapeta, nie ma możliwości wyłączenia czy też drzemki, jedynym sposobem wyłączenia go jest restart telefonu lub (jeśli jest włączona ta opcja) wyciszenie alarmu klawiszami bocznymi. Na ekranie nie pojawiają się żadne ikony czy też przyciski (cofnij, środkowy i ten otwierający uruchomione app). Można uaktywnić te trzy przyciski przytrzymując zasilanie, wtedy w zadaniach pojawia się coś takiego jak Stylowa obudowa (której nie mam oczywiście). Czasami zamiast tapety jest po prostu czarny ekran. Telefon uruchamiałem ponownie, restartowałem do ustawień fabrycznych, aktualizowałem co się dało, bez skutku. Ma ktoś pomysł co dalej robić? Odesłać im go znowu?Dla zobrazowania (bez dźwięku niestety)https://www.youtube.com/watch?v=xweNz4alcZc&ab_channel=DeathArmy Edytowane 2 Kwietnia 2017 przez DeathArmy Cytuj Link to post Share on other sites
Deusjarek 449 Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Chyba tylko serwis Ci został. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
DeathArmy 2 Napisano 2 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Chyba jeszcze spróbuję użyć naprawy oprogramowania przez PC Suit, muszę tylko poczekać, aż bateria się naładuje do 80%. Cytuj Link to post Share on other sites
Deusjarek 449 Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 To powinno rozwiązać problem.Napisałeś,że aktualizowałeś wszystko co się da,więc myślałem,że instalowałeś na nowo soft.Chociaż to by było dziwne,gdyby nawet to nie rozwiązało problemu,bo widać ewidentnie,że to problem z softem. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
DeathArmy 2 Napisano 2 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 (edytowane) Wybacz, źle to ująłem.Teraz jest jeszcze fajniej, odpaliłem telefon, wpisałem PIN, jak to na nowym sofcie, rozpocząłem podstawową konfiguracje, kazało mi połączyć się z WiFi, wpisałem hasło i czarny ekran. Edit: Na szczęście udało się jakoś przejść dalej, niestety w przypadku budzika sprawa wygląda wciąż tak samo. Edytowane 2 Kwietnia 2017 przez DeathArmy Cytuj Link to post Share on other sites
Deusjarek 449 Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Skoro wgrałeś na nowo soft i nadal to samo z budzikiem,to nie wiem co jeszcze można zrobić,żeby pozbyć się tego problemu.Serwis właściwie zrobiłby to samo co Ty.Co Oni Ci z tym telefonem narobili. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
DeathArmy 2 Napisano 2 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Naprawiali usterkę mechaniczną, przynajmniej to wpisali do karty gwarancyjnej. Telefon mam drugi rok i wcześniej problem nie występował. Heh, śmieszne jest to, że gwarancja się kończy za dwa tygodnie Jutro będę musiał znów go wysłać. Ciekawe czy piąta wizyta w serwisie ma szanse spowodować wymianę urządzenia na nowe. Cytuj Link to post Share on other sites
Deusjarek 449 Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Z tego co wiem,to po 3 naprawach można dostać nowe urządzenie. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
maxellxl 55 Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 przy 4 naprawie wysylasz pismo z zadaniem wymiany telefonu na nowy wolny od wad 1 Cytuj Link to post Share on other sites
DeathArmy 2 Napisano 3 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2017 A więc telefon oddany w Tmobile, jak zapytałem o przedłużanie się gwarancji wraz z każdym pobytem w serwisie otrzymałem odpowiedź, że nic mu nie wiadomo na ten temat, w systemie na okres gwarancji wygasający równo z momentem kupna telefonu. Odnośnie nowego urządzenia również nic mu nie wiadomo, jak teraz nie naprawą to można spróbować wysłać z pisemkiem. Pozostaje poczekać teraz 14 dni roboczych. Cytuj Link to post Share on other sites
piotr7543 101 Napisano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2017 Jak dla mnie to problem z softem a nie z telefonem samym w sobie Cytuj Link to post Share on other sites
DeathArmy 2 Napisano 3 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2017 Ewidentnie widać, że problem z softem, ale.. Wgrywanie na nowo softa, czy restart do fabrycznych nie pomogły, żeby nie tracić gwarancji nie mogę nic więcej zrobić. Jak im też się nie uda no to ich problem. Ja chce telefon sprawny Cytuj Link to post Share on other sites
DeathArmy 2 Napisano 11 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Odebrałem przed chwilą telefon, budzik działa (da się go wyłączyć jeeej). W usterce napisali: "niepoprawna konfiguracja oprogramowania". Ciekawe mają te "usterki". Cytuj Link to post Share on other sites
kenigis 24 Napisano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Akurat opisy usterek w Sony to mają skromne Skoro działa, to kogo to? Cytuj Link to post Share on other sites
DeathArmy 2 Napisano 11 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2017 Fakt, temat można zamknąć. Dziękuje za wcześniejszą pomoc Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.