Skocz do zawartości

Xperia Z3 Compact uciążliwy problem


Recommended Posts

Witam, około tygodnia temu odebrałem telefon z naprawy gwarancyjnej (nie działały klawisze boczne i telefon gubił zasięg). Wydaje się, że usterki zostały naprawione, ale.. Od odebrania telefonu mam problem z budzikiem. Gdy budzik dzwoni na ekranie pojawia się tylko tapeta, nie ma możliwości wyłączenia czy też drzemki, jedynym sposobem wyłączenia go jest restart telefonu lub (jeśli jest włączona ta opcja) wyciszenie alarmu klawiszami bocznymi. Na ekranie nie pojawiają się żadne ikony czy też przyciski (cofnij, środkowy i ten otwierający uruchomione app). Można uaktywnić te trzy przyciski przytrzymując zasilanie, wtedy w zadaniach pojawia się coś takiego jak Stylowa obudowa (której nie mam oczywiście). Czasami zamiast tapety jest po prostu czarny ekran. Telefon uruchamiałem ponownie, restartowałem do ustawień fabrycznych, aktualizowałem co się dało, bez skutku. Ma ktoś pomysł co dalej robić? Odesłać im go znowu?

Dla zobrazowania (bez dźwięku niestety)
https://www.youtube.com/watch?v=xweNz4alcZc&ab_channel=DeathArmy

Edytowane przez DeathArmy
Link to post
Share on other sites

Wybacz, źle to ująłem.

Teraz jest jeszcze fajniej, odpaliłem telefon, wpisałem PIN, jak to na nowym sofcie, rozpocząłem podstawową konfiguracje, kazało mi połączyć się z WiFi, wpisałem hasło i czarny ekran. 

Edit: Na szczęście udało się jakoś przejść dalej, niestety w przypadku budzika sprawa wygląda wciąż tak samo.

Edytowane przez DeathArmy
Link to post
Share on other sites

Naprawiali usterkę mechaniczną, przynajmniej to wpisali do karty gwarancyjnej. Telefon mam drugi rok i wcześniej problem nie występował. Heh, śmieszne jest to, że gwarancja się kończy za dwa tygodnie :P Jutro będę musiał znów go wysłać. Ciekawe czy piąta wizyta w serwisie ma szanse spowodować wymianę urządzenia na nowe.

Link to post
Share on other sites

A więc telefon oddany w Tmobile, jak zapytałem o przedłużanie się gwarancji wraz z każdym pobytem w serwisie otrzymałem odpowiedź, że nic mu nie wiadomo na ten temat, w systemie na okres gwarancji wygasający równo z momentem kupna telefonu. Odnośnie nowego urządzenia również nic mu nie wiadomo, jak teraz nie naprawą to można spróbować wysłać z pisemkiem. Pozostaje poczekać teraz 14 dni roboczych.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...