Fenio 1708 Napisano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2018 @@Buryxon, Możesz się chwalić swoim super hiper sprzętem... tylko po co ? Większość i tak gra w 60Hz. Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2018 144Hz monitor a tickrate i tak 17Hz lol. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Cepheus119 553 Napisano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2018 Przetestowałem wczoraj chwile PUBGa i gra na PC chodzi dużo lepiej niż w early access. Nie sądziłem, że to kiedyś napiszę ale grało się bardzo komfortowo Cytuj Link to post Share on other sites
tijiv 8 Napisano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2018 144Hz monitor a tickrate i tak 17Hz lol. oficjalnie niby 60, aczkolwiek to fikcja xD Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2018 A to przepraszam, w gratisie chyba też rubberbanding dali do tych 60Hz Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2018 @mabrothrax i jak jest na XO bo może bym nabył bo cena jest w miarę OK?Warto w ogóle w to grać? Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 2 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2018 Na Xbox działa dramat, spadki do kilku fps (bez względu na model, X czy S) 1 Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2018 Więc odpuszczam,póki co. Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 Na chwile obecną nie ma sensu, chyba, że jesteś masochistą Cytuj Link to post Share on other sites
arsio 0 Napisano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 PS będzie chciało wydać na swoją konsole PUBGA, jestem ciekaw, czy będzie działało tak samo "dobrze" jak na Xboxie. Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 Wydadzą pewnie jak gra będzie gotowa i jako tako zoptymalizowana. Na xboxie należy pamiętać, że to wersja Game Preview, czyli taka wersja alfa/beta. Cytuj Link to post Share on other sites
Cepheus119 553 Napisano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 Mnie się framerate po updacie podniósł dramatycznie .. ciekawe czy w ten sam sposób da się zoptymalizować wersję konsolową ale ogólnie optymalizacja na konsole powinna być dużo skuteczniejsza niż na PC, więc raczej byłbym dobrej myśli. Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2018 Port na Xboxie dopiero raczkuje, potrzeba czasu. Gdyby kogoś interesował temat tickrate'u w tej grze to zapraszam do zapoznania się z filmikiem. Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2018 144Hz monitor a tickrate i tak 17Hz lol. Szczytowe 17Hz ze spadkami do 2Hz Średnia 10Hz też nie powala. http://oi68.tinypic.com/2wqbmdw.jpg Network lag pomiędzy graczami: http://oi66.tinypic.com/ogl37n.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2018 Tutaj bardziej liczy sie ten drugi wykres, czyli lag pomiedzy graczami gdzie jest zatrwazajace ~250ms. Fortnite ma netcode na podobnym poziomie ze wzgledu na ten sam silnik, ale dziala o wiele plynniej w tej kwestii. PUBG to loteria. Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2018 Może ktoś z Was orientuje się co oznacza poniższa informacja po zaliczeniu zgona i próbie włączenia Death Cam. Unusual movement has been detected from the killer. Therefore, the death cannot be played. System anty-cheatowy czy jakiś błąd ? Cytuj Link to post Share on other sites
Cepheus119 553 Napisano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2018 (edytowane) Że gracz zagrał tak zaje***cie, że nie da się tego powtórzyć Ale fakt śmierdzi mi to cheatem .. no albo jakiś dziwny bug. PUBG nadal zbugowany to bym się też i specjalnie nie dziwił. Mnie ostatnio przestało działać zbieranie itemów z podłogi .. biegałem z pustą bronią bez amunicji i nie szło niczego podnieść Edytowane 8 Stycznia 2018 przez Cepheus119 Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2018 Kolejny patch na Xboxie, jest lepiej, ale rubberbanding i lagi przy innych graczach nadal utrudniają dosyć znacznie rozgrywkę. Wprowadzono również tryb FPP only w którym ludność jeszcze bardziej nie ogarnia otoczenia. Małymi kroczkami do przodu. Cytuj Link to post Share on other sites
bright_vader 7 Napisano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2018 Kolejny patch na Xboxie, jest lepiej, ale rubberbanding i lagi przy innych graczach nadal utrudniają dosyć znacznie rozgrywkę. Wprowadzono również tryb FPP only w którym ludność jeszcze bardziej nie ogarnia otoczenia. Małymi kroczkami do przodu. Dobrze to słyszeć. Ja się chyba jeszcze wstrzymam z zakupem. Poczekam do następnych łatek Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2018 Jakoś na dniach ma być następny, jest coraz lepiej. Cytuj Link to post Share on other sites
.daft 433 Napisano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2018 Nvidia freestyle - filtry podobne do reshade. Aby cieszyć się z danych możliwości należy ściągnąć beta geforce experience. Filtry dostępne są pod skrótem Alt+F3. Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2018 Na Xboxie gra aktualnie przekroczyła 4mln sprzedanych kopii a ostatni patch, poprawił znacznie komfort gry - nie jest to może jeszcze poziom release'owy, ale jest znacznie lepiej niż na początku. https://www.facebook.com/plugins/video.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fxbox%2Fvideos%2F10155812797856023 https://news.xbox.com/en-us/2018/01/25/celebrating-4-million-playerunknowns-battlegrounds-players-xbox-one/?ocid=Evergreen_soc_omc_xbo_fb_Video_lrn_1.25.1 I dodatkowo To show the community our appreciation for your support and feedback, we are rewarding players with 30,000 Battle Points to purchase cosmetic crates in the game. Anyone who has purchased or purchases PUBG on Xbox One and has created a character before January 31 at 12AM PST will receive this bonusRead more at https://news.xbox.com/en-us/2018/01/25/celebrating-4-million-playerunknowns-battlegrounds-players-xbox-one/#jVQtIQ2zAqRJ8CAb.99 Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 9 Marca 2018 Udostępnij Napisano 9 Marca 2018 Roadmapa dla wersji konsolowej PUBG. Spring Xbox Roadmap: Continued performance optimizations: To put it bluntly, we are simply not satisfied with the games current console performance, and especially so during tense moments of onscreen action. We have found some immediate opportunity to increase framerate through changes to Erangel’s building materials, as well as some reduction to in-game foliage composition. Until we are completely satisfied in the quality and reliability of the experience, efforts to optimize performance will be an ongoing hi-priority issue. Here are some of the specific technical areas we have made changes: - Optimized game characters and their movements- Optimized the number of particle effects that are spawned by vehicles and grenades- Optimized object collision complexity- Balanced the game work across all CPU cores to reduce streaming hitches when moving UI optimizations: Our goal is that PUBG stands up well when compared to other games in your collection, and this comparison begins the second you boot up the game. HDR and Safe Zone options, the quality of the individual assets, the speed at which they load and how they react to your selection are all things we will improve upon as we move towards creating a premium and higher quality experience. Improve Inventory UX: We receive a ton of feedback around the usability of the title, particularly when it comes to navigating the inventory UI. PUBG is a complicated game to control, and when you factor the risk versus reward of inventory management in high pressure situations, the interface must be intuitive and responsive. We are working towards that goal, and we have some changes coming that we hope will allow players to action the decisions they want to make, faster. Improvements to Console Controller Options: We will be providing additional preset configurations to choose from as well as exposing a wider set of aiming options, providing players more freedom to create a controller experience that feels satisfying and empowering. Improvements to game matchmaking: To support a fair and competitive environment, we plan to further improve matchmaking for Duo and Squad modes. Console Player Reporting Features: We are hoping to streamline reporting by adding in-game tools that will empower players to more quickly submit instances of unsporting behavior (Solo Teaming, Team Killing etc). Updates to Vehicle Penetration: To promote a greater sense of realism, we will be applying bullet penetration to our vehicle system. Our current model can be viewed as a vehicles body having a life bar that must be reduced before the driver can be damaged. When our update is released, players that are skillful with their shots, can pierce vehicle doors and panels, damaging enemy players and ensuring that threat is constant even for those behind the wheel. Game Highlights: We want players to easily capture and share in-game actions of interest, so we have integrated Game Highlights functionality on Xbox. Achievements: We have some great ideas for those players that like an added challenge, and we will be rolling out our achievement criteria as part of our roadmap. Sound: We’re going to continue improvements to audio quality and directional sound. Customization: We will add in-game Player Customization Options, emotes and more. We want to offer a wide range of options for you to customize your character in style. Test server: In advance of major upcoming patch releases, we will be making available to players a separate PUBG Xbox Download client. There, players can participate in our latest content updates before they are moved to “Live”. Miramar is coming to Xbox early spring!!! Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 9 Marca 2018 Udostępnij Napisano 9 Marca 2018 A kiedy ma być to wszystko tak super? Cytuj Link to post Share on other sites
mabrothrax 5730 Napisano 9 Marca 2018 Udostępnij Napisano 9 Marca 2018 Niby na wiosne, czyli wuj wie. Co jakiś czas można sprawdzać, dla mnie aktualnie zbyt częste granie w to powoduje tylko frustracje. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.